Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2011 09:42:08
Svar/Indlæg:
8947/160
Jeg har over de sidste par uger købt ind for at vandkøle min pc, det drejer sig om en 760/860 s1156 (den der clocker bedst 😀 ) Og 2 stk 480gtx. Jeg har købt et stort CM Cosmos S kabinet inkl 360rad, blæsere, laing ddc 18w med res ovenpå, swiftech apogee gtz cpu hoved, og dertil en masse fittings og mange mtr slange. Udover det har jeg købt 2 stk mcw60 hoveder også fra swiftech (200kr inkl lev) dertil fik jeg også en masse forskellige fittings, og har forleden fundet monteringskit i tyskland til 2 euro pr stk (aquatuning.de) Fantastisk billigt. Så har jeg også været hos huggeren og fik afmonteret 2 stk lækre radiatorer (passer begge perfekt med 2 x 140mm blæsere)og til dem har jeg en eheim 1048 pumpe fra akvariet.!! Og nu til spørgsmålet, hvordan sætter jeg det bedst sammen, skal jeg lave 1 stort loop, eller 2 separate, 1 til gfx og et til cpu.? og hvad skal bruges hvor?. skal jeg bruge begge "280mm" fra huggeren eller er en nok. (det skal siges at jeg er ret sikker på at de er mindst lig så effektive som en "rigtig" vandkølings rad, måske også bedre) skal nok komme med billeder. Det var en masse spørgsmål, jeg har helt sikkert flere, men nu håber jeg der er nogle vandkølings nørder der kan hjælpe med disse. :yes: