#36 Jeg syntes det er kanont at der er så mange frivillig der vil bruge deres tid, og skrive/teste diverse hw.
Men der er også nogle goder ved det, det kan man ikke komme uden om, og jeg syntes også det er fair, at dem der yder også er en nyder 😉 Men jeg kan ikke forstå at der skal sådan en grim/stor reklame til i den ene side for at det kan løbe rundt. Tjek evt toms hardware - Tweak siden, der er ingen overdreven stor reklame for at det kan løbe rundt 😉
Hvis det nu er så dyrt at havde sådan en side kørende, hvorfor så ikke lave en form for brugerbetaling når man melder sig ind på siden.Alt det kan ske pr mobil, og koste et meget symbolsk beløb (engangs)så er man sikker på det er seriøse bruger. 😳 😀
Hvis nu The boss siger det er så dyrt hvorfor så ikke få nogle tal på bordet så man kan se hvad det koster, så kunne det måske lukke munden på sådan en som mig, 😉
Her snakker vi frivilig arbejdskraft ergo ingen udgifter.
De udgifter jeg kan få øje på er dk domain til 80kr og så et hotel til????
Jeg er glad for brugen af hwt, masser af hjælp,osv men jeg kan ikke forstå hvorfor man ikke lytter til brugerne, her tænker jeg på den poll der kørte.men det har man nok valgt fordi det er en gratis hp man kan bruge.
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af kimski d. 17-11-2011 16:19:05.