Hvilke muligheder med 2 skærme?

Diverse d.  17. november. 2011, skrevet af Jack---
Vist: 663 gange.

Jack---

Overclocker
Tilføjet:
17-11-2011 01:26:34
Svar/Indlæg:
226/44
Det her lyder måske lidt underligt, men har aldrig rigtigt kørt med to skærme før

Hvad er fordelene ved to skærme, hvis vi nu siger at jeg stort set kun bruger min computer til spil, se serie/film, surfe og en gang imellem lektier xD

det eneste lidt fordel jeg kan se ved det, er at man kan ha sit spil på den ene, og ha sin serie og surfing på den anden skærm.. men imens man er inde i spillet kan man jo stadig ikke.. bruge den anden skærm, medmindre man minimere spillet.. og så vil det jo egentlig være præcis det sammen som at ha 1 skærm? eller? 😕
MadsAG

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2011 02:51:37
Svar/Indlæg:
5421/53
Det er meget forskelligt fra spil til spil, om det virker godt med multiple displays.

Du skal oftest køre spillet i Windowed mode, du kan dog stadig godt få spillet i fullscreen ofte.

Problemet med nogle spil, kan være at musen ryger over på den anden skærm. Dette er ikke et problem med FPS spil, da de altid vil holde musen et specifikt sted på skærmen (som usynlig dog)

laerling

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2011 08:25:33
Svar/Indlæg:
922/13

det er da noget af en frihed/lettelse at arbejde med flere skærme. at have word i midten, visio til højre og datasheets til venstre er bare..uhmm ❤

laerling skrev d. 16-11-2011 21:03:33

to er også ok :D

JF_Fredsgaard

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2011 11:17:49
Svar/Indlæg:
1000/101
Bruger det ikke selv, da jeg har en laptop stående ved siden af min stationære, så den overtager jobbet for den ekstra skærm, men har en kammerat der har to 27" stående.
Det virker ret nice at kunne game på den ene, imens man har surf, skype, film eller stream fra andre spillere på den anden skærm.

ret sjov at køre fullscreen LoL stream på den ene, imens man selv spiller LoL på den anden 😛