Det er aldrig lykkes os at joine en server i BF3 når vi gøre det som platoon. Det fucker altid op.. Enten bliver nogle kikked, eller også går Bf3 ned etc.
Den enste måde vi kam spille sammen er ved at joine hinandens spil. Lidt synd. Er der andre der oplever disse problemer? Kan man få vist sit platoon navn når man spiller ?
Jeg har haft problemer med at joine med et party, og læste på et forum at anti virus fucker bf3 ret meget op. Især Avast er slem. Jeg disabler bare skjoldet i 10min imens at jeg joiner og så er der ikke nogle problemer. 🙂
som sagt i #2 så virker ingen af de ting med avast antivirus. Så vil man game co-op, joine as party, modtage PM's uden delay, osv osv, så skal man deaktivere sin antivirus :)
ok så hvis man joiner som party.. Kommer man så automatisk på samme hold og i samme squad, så man kan spawne sammen ?
Og det er udelukkende et antivirus problem der er skyld i det fucker op ?.. Jeg kører bare ikke med anti-virus så det virker da underligt. Kan self være nogle af de andre i partyét gør