GT780DX - Mit foretrukne våben

MSI d.  21. november. 2011, skrevet af MSI
Vist: 1901 gange.

MSI
 
Newbie
Tilføjet:
21-11-2011 11:27:26
Svar/Indlæg:
134/14
Så er der lidt nye slides omkring vores nye topmodel for bærbare computere; MSI GT780DX - filen kan også hentes som PDF (9 MB) fra adressen http://peecee.dk/upload/downlo...

Preview i billeder:











































MSI GT780DX ❤

http://www.edbpriser.dk/Search...


Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af MSI d. 21-11-2011 11:29:33.
Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
21-11-2011 12:07:43
Svar/Indlæg:
15982/637
Nice nok...
Om 2mdr så er det bare omvendt.
Mit foretrukne våben "selvbyg" ❤


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 21-11-2011 12:08:08.


dMITIj
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2011 12:16:01
Svar/Indlæg:
1864/156
Personligt synes jeg denne form for "reklame" STINKER MAX!!!

måden man fremviser MSI's produkt vs ASUS.. høre ikke hjemme på et forhåbentligt neutral side som dette, med mindre det er en reel test som xxxx her fra sitet har lavet.

At fremvise noget nyt er fint men ikke på den måde, det er s.. en OMMER!


freak_master
 
Redaktør
Tilføjet:
21-11-2011 12:20:26
Svar/Indlæg:
6368/477
Er det muligt at ændre på hvad TDE skal ændre på?

Jeg har længe søgt efter en bærbar hvor der også er god mulighed for at overclocke, men det findes bare ikke, ud over alienware 😕


p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2011 12:40:17
Svar/Indlæg:
3100/53
Hand over:P Min gamle msi bærbare med i7 quad er ved at blive sløv:P


kimski
 
Superbruger
Tilføjet:
21-11-2011 13:58:48
Svar/Indlæg:
1085/166
#2 Kan du da ikke bare være ligeglad. 😕
Hvis manden laver noget som ikke passer i hwt ånd, må de da selv sige det til ham.

I alle test er det da altid hw vs hw og i dette tilfælde er det msi vs asus 😀


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af kimski d. 21-11-2011 14:02:24.


gaming-king
 
Superbruger
Tilføjet:
21-11-2011 14:21:50
Svar/Indlæg:
1001/5
#5 det er sådan set ASUx... Men hvad det har med ASUS at gøre, skal jeg ikke kunne sige.



Shadowhunter
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2011 14:58:39
Svar/Indlæg:
5474/39
Måske bare mig, som gå i små sko.
Jeg syntes Msi bruder forumreglerne. (regl 5 ingen reklame i forumet)


MSI
 
Newbie
Tilføjet:
21-11-2011 15:19:45
Svar/Indlæg:
134/14
#2 - Prøv lige at se #6.. Så jeg ser egentlig ikke hvad problemet skulle være? Skal man lægge noget i, at du har en del ting fra ASUS?

#3 - TDE overclocker CPU og/eller GPU.. Du mener du gerne vil kunne vælge hvilken del, den interagerer med?

#7 - Så kunne man tilsvarende sige forumreglerne allerede er brudt i og med en producent har fået en brugerkonto?


TheReazepter
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2011 16:20:44
Svar/Indlæg:
772/49
#8 Et neutralt forum for forbrugere af hardware, som skal fungere som rådgivnings/uvildig information, burde ikke have producenter som medlemmer nej, det kan vi godt være enige om.

At du opstiller ting i tråde, hvor folk ikke umiddelbart anser din information som reklame, kan istedet få folk til at opfatte det som "en god brugeroplevelse", hvilket i sidste ende kun komme jer som producent til gode.

Slutteligt kan du vel som alle andre forhandlere købe din reklameplads, istedet for at "lokke" folk ind i dine reklame tråde?.


freak_master
 
Redaktør
Tilføjet:
21-11-2011 16:26:32
Svar/Indlæg:
6368/477
#8
Jeg ville gerne vælge hvor meget der nu engang blev overclocket 😉

#9
Producenten har fået sit egen forum til netop dette formål. Om der er blevet betalt eller givet en anden godning ved jeg intet om, men jeg kan næsten ikke forestille mig andet. Så vidt jeg kunne forstå på The Boss så er andre producenter mere end velkommen til også at få sit egen forum til at poste nyheder og andre ting i.

Om det er et banner eller en forumkategori, kan det ikke være et fedt? Du kan jo bare kigge udenom MSI forummet, ligesom du kigger udenom reklamerne.


TheReazepter
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2011 16:31:02
Svar/Indlæg:
772/49
#10 Jeg kigger efter nyeste tråde, og ikke i inddelinger for forummet. Såfremt alle producenter angav deres tråd med et "*" eller lignende let formidling, kunne alle stille sig skeptisk overfor tråden.

Er det her et modtræk, til folk som bruger programmer såsom ad-block, eller click2flash?


freak_master
 
Redaktør
Tilføjet:
21-11-2011 16:42:27
Svar/Indlæg:
6368/477
#11
Jeg ved meget, meget lidt om disse forum kategorier, så vil du have svar på nogen spørgsmål må du skrive til bossen...


Shadowhunter
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2011 16:44:20
Svar/Indlæg:
5474/39
Hvis alle producnter lave sådan tråde, så er ikke til at finde rundt. Så skal hwt til tænke på en ny måde.
#8 ser ikke noget forkert i firmaet msi har en bruger. Direkte er en reklame, så syntes jeg går over stegen.

Jeg syntes heller, msi skulle smide en mail til boss og høre holdning til dette. Jeg syntes efter hånden altind drukner i reklame og salg...


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 21-11-2011 16:47:11.


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2011 16:57:37
Svar/Indlæg:
20170/383
#13

Mon ikke du i stedet skulle følge lidt i med hvad der sker her på forum.

Alt dette er efter aftale med Bossen og crew.
http://hwt.dk/Forum/317840/Pro...


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af tom81 d. 21-11-2011 16:59:08.


gandalf18
 
Ny Skribent
Tilføjet:
21-11-2011 17:13:20
Svar/Indlæg:
5678/460
Flydene ved 30fps? hehe ...og de får 2 fps til at ligne et MEGA boost på de grafer :) hehe ...gode reklamer :)


#16
MSI
 
Newbie
Tilføjet:
21-11-2011 17:19:21
Svar/Indlæg:
134/14
#15 - Hehe.. 30+ fps, men jeg kan godt følge dig - man bør dog nok lige tjekke bilaget også 😛


noaim
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2011 17:19:52
Svar/Indlæg:
2155/123
jeg syntes også det er en hel forkert måde at gribe det an på for crew side. en ting er reklamer der kommr via bannere men en anden ting er denne måde som MSI har valgt at gøre det på., det er imo ikke i orden


dMITIj
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2011 17:57:33
Svar/Indlæg:
1864/156

#2 Kan du da ikke bare være ligeglad. 😕
Hvis manden laver noget som ikke passer i hwt ånd, må de da selv sige det til ham.

I alle test er det da altid hw vs hw og i dette tilfælde er det msi vs asus 😀

kimski skrev d. 21-11-2011 13:58:48

hvorfor skulle jeg lade være? der er da intet galt med at komme med sin mening? 🙂

men hvorfor blander du dig overhovedet i hvad jeg skriver, nu hvor du INTET konstruktivt har at komme med? :no: 😕 🙂

#2 - Prøv lige at se #6.. Så jeg ser egentlig ikke hvad problemet skulle være? Skal man lægge noget i, at du har en del ting fra ASUS?

#3 - TDE overclocker CPU og/eller GPU.. Du mener du gerne vil kunne vælge hvilken del, den interagerer med?

#7 - Så kunne man tilsvarende sige forumreglerne allerede er brudt i og med en producent har fået en brugerkonto?

MSI skrev d. 21-11-2011 15:19:45

Hvis det ikke er ASUS http://www.asus.dk/Notebooks/G...
du/i prøver at være bedre end i denne sammenhæng, hvem er ASUx så?
smid lige et link til den "nye" på marked.

uanset, så nedgør i da ASUx? altså MSI gør sig bedre og prøver at fordreje ASUx produkter med jeres produkter?

Jeg har ET! mobo fra ASUS, det gør mig vel ikke til en fanatisk ASUSfanboy? nææ nej kig du heller #0 og din egen profil igennem og spør om hvem der er hvad her.

#8
Jeg ville gerne vælge hvor meget der nu engang blev overclocket 😉

#9
Producenten har fået sit egen forum til netop dette formål. Om der er blevet betalt eller givet en anden godning ved jeg intet om, men jeg kan næsten ikke forestille mig andet. Så vidt jeg kunne forstå på The Boss så er andre producenter mere end velkommen til også at få sit egen forum til at poste nyheder og andre ting i.

Om det er et banner eller en forumkategori, kan det ikke være et fedt? Du kan jo bare kigge udenom MSI forummet, ligesom du kigger udenom reklamerne.

freak_master skrev d. 21-11-2011 16:26:32

Havede MSI nu været et seperat forum man kunne klikke på, som med de nuværende muligheder "forum, køb/salg, osv" havde det da været noget andet.

For mig er #0 ikke en "Reklame" men mere en måde at nedgøre ASUx aka. ASUS (i dette tilfælde), havde det været en reel test eller en reklame som ikke nedgjor et andet mærke frem for sit eget, havde det som skrevet tidliger intet gjort mig, men måde det hele er sat op på, måden man favorisere MIS og fremviser ens egne produkter vs et andet produkt som ikke har muligheden for at "svare igen" er i min verden helt forkert..

lad os sige at ASUS køber sig til samme rettigheder som MSI til syndeladene har gjort, så begynder det jo at ligne en "mærke krig", så er hwt.dk vel ikke et neutralt test/oc/bruger site mere, men der i mod mere et "se hvem der er bedst i hw" site, og der ved ikke neutralt mere.

den producent der betaler mest for at få deres ord ind på sitet vinder en sådanne krig og det ville da INTET godt gøre for os forbrugere, os som sitet lever af i sidste ende.


Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af dMITIj d. 21-11-2011 18:08:05.


freak_master
 
Redaktør
Tilføjet:
21-11-2011 18:22:32
Svar/Indlæg:
6368/477
Så er det vel også forkert i din verden at Intel bruger AMD som sammenligningsgrundlag i deres slides, eller at AMD bruger Intel's CPU'er som sammenligningsgrundlag? Kigget du på testen af Bulldozer her inde, vil du kunne se at i afsnittet "bag om Bulldozer" at der bliver brugt både 2500K og 2600K til at sammenligne med. Er det nu også pludselig forkert?
MSI har da uden tvivl haft fat i den bærbar de sammenligner med, og kørt præcis de samme test på den, som de har på deres egen.
Det hedder marketing, og alle knep gælder. Det er jo ikke fordi at asus har sagt at alle må købe/bruge deres bærbare, undtagen andre producenter.
Det vil være det samme som at en producent ikke må skrive "Vi har lavet en ny CPU, denne skal du købe fordi den er hurtigere end alle de andres!". Det er da et gyldigt salgsargument.
Det du skriver der er da helt hen i vejret.

Hvis du gad at kigge dig om, ville du kunne se at du er inde på en specifik forum kategori der kaldes for MSI, som MSI selv har fået fuld råderet over at må skrive hvad de vil. Kan du ikke lide det, jamen så luk da for !!!!!! da øjnene og lad være med at trykke på denne kategori.

Så længe de forskellige producenter holder sig til deres eget forum, så er der reelt set ikke mere "krig" end hvad der er nu.

Det sidste du skriver forstår jeg så absolut ingenting af. Hvis Asus køber samme forum som MSI, så har de da begge et forum hver. Der er ikke en der får mere eller mindre end andre.

Disse forums er en meget, meget lille del af vores side, hvem siger at os som skribenter tager imod alle de forskellige producenters salgs taler blot fordi de har købt et forum hos os? Det er 2 vidt forskellige ting som du blander sammen, og som ingen mening giver.

Prøv nu lige at åbne dine indsnævrede øjne bare en lille smule.


Sjakalen
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2011 18:45:03
Svar/Indlæg:
1978/216
OP i Røven med MSI og deres reklame.. de kan smøre den ind i en pakke smørbar og stikke den op hvor solen ikke skinner 🤣 jeg vælger stadig Asus 😉 næste gang jeg køber hardware!!

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sjakalen d. 21-11-2011 18:49:01.


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2011 18:55:58
Svar/Indlæg:
20170/383
#20

Som sagt af en rigtig fanboy 😛


Shadowhunter
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2011 19:13:49
Svar/Indlæg:
5474/39
Tror jeg vil stoppe her inde, syntes pt bliver for meget reklame også videre.

Der er forskel på sammen ligne sin vare med andres og ligefrem svine andres vare til. Jeg kan ikke lide den måde i køre det på, så har skrevet min menning...


kimski
 
Superbruger
Tilføjet:
21-11-2011 19:27:55
Svar/Indlæg:
1085/166
freak_master skrev til #18

Hvis du gad at kigge dig om, ville du kunne se at du er inde på en specifik forum kategori der kaldes for MSI, som MSI selv har fået fuld råderet over at må skrive hvad de vil. Kan du ikke lide det, jamen så luk da for !!!!!! da øjnene og lad være med at trykke på denne kategori.

Kan squ kun være enig 😉

#18 Det var jo noget konstruktiv jeg kom med, Kan ikke rigtig se hvorfor du ikke bare kan være ligeglad, og så lade hwt om hvad man må og ikke må. 😉


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af kimski d. 21-11-2011 19:32:50.


Verdenshersker
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
21-11-2011 19:29:10
Svar/Indlæg:
3636/386
#22 Du er velkommen! FARVEL!

Og der er jo ikke ligefrem tale om, at de sviner dem, men sammenligner den med et direkte produkt/model.

Det er generelt sjovt at hoere paa alle de smaa tudeprinsesser, naar verden ikke lige gaar som de vil have det. Skal vi ikke ogsaa starte endnu en snak om, hvad der er bedst? AMD eller Intel? Saa begynder tudeprinsesserne igen at lave oversvoemmelser i deres boernevaerelse....

Jeg ELSKER disse traade, fordi folk er helt skudt af.... Mega underholdende! Nu mangler vi bare min gode ven, den gamle Kanin! Hvor er du!? 😀 ❤


dMITIj
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2011 19:33:06
Svar/Indlæg:
1864/156

Så er det vel også forkert i din verden at Intel bruger AMD som sammenligningsgrundlag i deres slides, eller at AMD bruger Intel's CPU'er som sammenligningsgrundlag? Kigget du på testen af Bulldozer her inde, vil du kunne se at i afsnittet "bag om Bulldozer" at der bliver brugt både 2500K og 2600K til at sammenligne med. Er det nu også pludselig forkert?
MSI har da uden tvivl haft fat i den bærbar de sammenligner med, og kørt præcis de samme test på den, som de har på deres egen.
Det hedder marketing, og alle knep gælder. Det er jo ikke fordi at asus har sagt at alle må købe/bruge deres bærbare, undtagen andre producenter.
Det vil være det samme som at en producent ikke må skrive "Vi har lavet en ny CPU, denne skal du købe fordi den er hurtigere end alle de andres!". Det er da et gyldigt salgsargument.
Det du skriver der er da helt hen i vejret.

Hvis du gad at kigge dig om, ville du kunne se at du er inde på en specifik forum kategori der kaldes for MSI, som MSI selv har fået fuld råderet over at må skrive hvad de vil. Kan du ikke lide det, jamen så luk da for !!!!!! da øjnene og lad være med at trykke på denne kategori.

Så længe de forskellige producenter holder sig til deres eget forum, så er der reelt set ikke mere "krig" end hvad der er nu.

Det sidste du skriver forstår jeg så absolut ingenting af. Hvis Asus køber samme forum som MSI, så har de da begge et forum hver. Der er ikke en der får mere eller mindre end andre.

Disse forums er en meget, meget lille del af vores side, hvem siger at os som skribenter tager imod alle de forskellige producenters salgs taler blot fordi de har købt et forum hos os? Det er 2 vidt forskellige ting som du blander sammen, og som ingen mening giver.

Prøv nu lige at åbne dine indsnævrede øjne bare en lille smule.

freak_master skrev d. 21-11-2011 18:22:32


1.
Okay Mr. !!!!..., du kunne jo starte med at forstå hvad det er der står i #18 i stede for at komme med sådan en gang mundlort.

2.
Vis mig et link til det Specifikke forum du henviser til tak?
for jeg har sgu lidt svært ved at se det...




3. Nej men sådan er der så meget du ikke forstår.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af dMITIj d. 21-11-2011 19:36:00.


dMITIj
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2011 19:40:06
Svar/Indlæg:
1864/156

freak_master skrev til #18

Hvis du gad at kigge dig om, ville du kunne se at du er inde på en specifik forum kategori der kaldes for MSI, som MSI selv har fået fuld råderet over at må skrive hvad de vil. Kan du ikke lide det, jamen så luk da for !!!!!! da øjnene og lad være med at trykke på denne kategori.

Kan squ kun være enig 😉

#18 Det var jo noget konstruktiv jeg kom med, Kan ikke rigtig se hvorfor du ikke bare kan være ligeglad, og så lade hwt om hvad man må og ikke må. 😉

kimski skrev d. 21-11-2011 19:27:55


Det er da i hvert falde ikke studenterhatten der trykker hos dig.. 😕


Sjakalen
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2011 19:44:38
Svar/Indlæg:
1978/216
#21 Hehe har sq aldrig været fanboy af noget og bliver det aldrig :) men køber dog det jeg har haft gode erfaringer med, og gør det det mig til fanboy så pyt med det 🤣 men må jo tilstår at jeg fanboy at Coca Cola ❤


kimski
 
Superbruger
Tilføjet:
21-11-2011 19:56:40
Svar/Indlæg:
1085/166
#26 måske,måske ikke det er jo så din mening......som du slf gerne må havde, men du er kommet ud på dybt vand hvor du ikke kan bunde 😛
Så kan vi jo diskutere hvilken hat der trykker hvem 🤣


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af kimski d. 21-11-2011 19:57:46.


TheReazepter
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2011 19:59:56
Svar/Indlæg:
772/49
Jeg har både hue og uddannelse, men jeg kan død krejle mig heller ikke finde det reklame forum i snakker om :)


freak_master
 
Redaktør
Tilføjet:
21-11-2011 23:44:29
Svar/Indlæg:
6368/477

Så er det vel også forkert i din verden at Intel bruger AMD som sammenligningsgrundlag i deres slides, eller at AMD bruger Intel's CPU'er som sammenligningsgrundlag? Kigget du på testen af Bulldozer her inde, vil du kunne se at i afsnittet "bag om Bulldozer" at der bliver brugt både 2500K og 2600K til at sammenligne med. Er det nu også pludselig forkert?
MSI har da uden tvivl haft fat i den bærbar de sammenligner med, og kørt præcis de samme test på den, som de har på deres egen.
Det hedder marketing, og alle knep gælder. Det er jo ikke fordi at asus har sagt at alle må købe/bruge deres bærbare, undtagen andre producenter.
Det vil være det samme som at en producent ikke må skrive "Vi har lavet en ny CPU, denne skal du købe fordi den er hurtigere end alle de andres!". Det er da et gyldigt salgsargument.
Det du skriver der er da helt hen i vejret.

Hvis du gad at kigge dig om, ville du kunne se at du er inde på en specifik forum kategori der kaldes for MSI, som MSI selv har fået fuld råderet over at må skrive hvad de vil. Kan du ikke lide det, jamen så luk da for !!!!!! da øjnene og lad være med at trykke på denne kategori.

Så længe de forskellige producenter holder sig til deres eget forum, så er der reelt set ikke mere "krig" end hvad der er nu.

Det sidste du skriver forstår jeg så absolut ingenting af. Hvis Asus køber samme forum som MSI, så har de da begge et forum hver. Der er ikke en der får mere eller mindre end andre.

Disse forums er en meget, meget lille del af vores side, hvem siger at os som skribenter tager imod alle de forskellige producenters salgs taler blot fordi de har købt et forum hos os? Det er 2 vidt forskellige ting som du blander sammen, og som ingen mening giver.

Prøv nu lige at åbne dine indsnævrede øjne bare en lille smule.

freak_master skrev d. 21-11-2011 18:22:32


1.
Okay Mr. !!!!..., du kunne jo starte med at forstå hvad det er der står i #18 i stede for at komme med sådan en gang mundlort.

2.
Vis mig et link til det Specifikke forum du henviser til tak?
for jeg har sgu lidt svært ved at se det...




3. Nej men sådan er der så meget du ikke forstår.

dMITIj skrev d. 21-11-2011 19:33:06


Jeg synes nu godt nok at det er utroligt at der skal et billede til, men her er det altså:




Og lad nu denne her ligge. Du kan brokke dig alt det du vil, det bliver ikke anderledes af den grund. Det er allerede endt i en omgang mudderkast vi ingen vejne kommer med alligevel.


balder
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2011 02:43:20
Svar/Indlæg:
367/3
Hold da op! Ikke nok med at det her reklamestunt ikke klæder HWT, så er den nye stil også at Staff sviner utilfredse brugere til?


dasjap
 
Superbruger
Tilføjet:
22-11-2011 03:27:20
Svar/Indlæg:
2534/80
#30 Man skal jo først ind under FAQ, der er jo ingen direkte henvisning? Utroligt at man skal påpege det, og det oven i købet uden billede 😉


ak4ever
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2011 08:37:41
Svar/Indlæg:
462/22
Hold da helt kæft hvor er det uklædeligt for HWT, mit nu tidligere ynglings site, med sådan noget reklame.

Og så, på en sådan skævvredet måde..
Fy for helvede, jeg håber at der er nogle som sidder med en dårlig smag i munden.


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
22-11-2011 08:46:22
Svar/Indlæg:
15982/637
Jeg vil blot påpege at MSI eget forum ikke figurerer i kategori oversigten.... så den kan altså meget hurtigt overses.


berchrker
 
Overclocker
Tilføjet:
22-11-2011 09:20:18
Svar/Indlæg:
117/16
jeg tænker på hvorfor har i kun sammenlignet den med en asux?? og ikke alienwarx?? fordi der ville i virkelig få kamp til stregen med deres gtx580m 120hz skærme eller sågar 6990m :)

ellers fin reklame, der bare mangler at give en generel specifikationsliste over den bærbare


Dennis
 
Overclocker
Tilføjet:
22-11-2011 09:23:43
Svar/Indlæg:
209/4
34# Set fra en ny brugers vinkel, så vil jeg lige se et par ting som jeg vil forsøge at holde objektive så vidt muligt (jeg ejer selv MSI produkter, herunder bundkort).

1. MSI Forummet ligger under FAQ (Frequently Asked Questions), ergo forstår -jeg- ikke som person at reklame hører derunder.

2. Jeg påpeger blot hvad jeg anser som en teknisk fejl, da jeg absolut intet har imod reklame. Der er en hårfin linje mellem reklame og produkt information, og personligt synes jeg ikke det passer godt ind at MSI's forum skal ligge under FAQ.

3. Derimod vil jeg foreslå at der oprettes at seperat forum der kunne hedde "Producenter", hvori danske repræsentanter for diverse firmaer kan få deres eget subforum og lave reklame/og eller produkt information.

Blot mine tanker.


Sjakalen
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2011 09:29:14
Svar/Indlæg:
1978/216
#31 Ja det er da utroligt så meget Røv man sutter, bare man får lidt håndøre for det! måske det nu er MSI der nu styre her på HWT 😲 HWT har solgt deres sjæl for en ussel mamut :no:

Og det at Staff sviner folk, fordi en bruger skriver noget der ikke passer deres hovedet dur bare ikke! :no:


Svaret blev redigeret 5 gange, sidst af Sjakalen d. 22-11-2011 09:48:19.


0raxter
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2011 12:16:38
Svar/Indlæg:
301/10
Argh det er lidt usmageligt... No doubt MSI maskinen er lækker, men sammenligningen er bestemt ikke fair...

Men nu er vi igang...

DRIK TUBORG!


Polarfar
 
Senior Skribent
Tilføjet:
22-11-2011 13:12:29
Svar/Indlæg:
2309/846
#37 til det vil jeg bare sige at jeg faktisk så en mammut forleden, og den var ussel...det var den. Det er nok tæt på at være den usleste mammut jeg nogensinde har set. Men med 12.000 år på bagen så kan vel vel tillade at være en kende ufriseret.

🤡

Og vi har naturligvis solgt vores samlede crewsjæl til de store firmaer, MSI, Gigabyte, ASUS, Komplett og hvad vi ellers får skyld for.

MSI forummet er ment som et TILBUD til ejere af MSI produkter, folk med interesse i MSI produkter, og support til disse. Det er et forsøg, bl.a for at se om der er baggrund for at lave noget tilsvarende på andre produkter/producenter også, men mest for at give folk endnu et innovativt tilbud på HWT.

Det blev så til en reklameanmeldelse på meget lavt niveau, og en påstand om at vi er i lommen på MSI......suk

😎

/polarfar




TheReazepter
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2011 13:34:02
Svar/Indlæg:
772/49
#39 Jeg vil gerne i den forbindelse sige, at jeg sætter pris på rigtig meget af det arbejde i laver. Men jeg er ikke tilhænger af den måde MSI har valgt at tolke jeres intentioner/forventninger i dette tilfælde.


Cocio21
 
Moderator
Tilføjet:
22-11-2011 14:13:42
Svar/Indlæg:
4981/47
Fordi man misfortolker produkt fremvisning som reklame, betyder det ikke at man er berettiget til at bryde reglerne jo 😛

Diskutioner om siden, skal selvfølgelig holdes i "Om siden" kategorien, og ikke i MSI´s nyoprettede produktforum´s tråde.

Hvis ikke det var fordi der sikkert ville være endnu flere ramaskrig over at Xtom fik lov at oprette tråden på ny, så havde jeg allerede klappet tråden ned og bedt ham oprette den igen på ny.


dMITIj
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2011 14:24:50
Svar/Indlæg:
1864/156

#37 til det vil jeg bare sige at jeg faktisk så en mammut forleden, og den var ussel...det var den. Det er nok tæt på at være den usleste mammut jeg nogensinde har set. Men med 12.000 år på bagen så kan vel vel tillade at være en kende ufriseret.

🤡

Og vi har naturligvis solgt vores samlede crewsjæl til de store firmaer, MSI, Gigabyte, ASUS, Komplett og hvad vi ellers får skyld for.

MSI forummet er ment som et TILBUD til ejere af MSI produkter, folk med interesse i MSI produkter, og support til disse. Det er et forsøg, bl.a for at se om der er baggrund for at lave noget tilsvarende på andre produkter/producenter også, men mest for at give folk endnu et innovativt tilbud på HWT.

Det blev så til en reklameanmeldelse på meget lavt niveau, og en påstand om at vi er i lommen på MSI......suk

😎

/polarfar


Polarfar skrev d. 22-11-2011 13:12:29


Jeg synes ideen er rigtig god, men måde man har gjort det på, her på HWT er ikke iorden.

Kigger man på et andet dansk site hvor man også føre denne form for propaganda fra MSI's side, har man her muligheden for selv! at vælge om man vil deltage i deres forum eller ej.

Det i form af en forum's kategori der hedder "MSI", yder mere forbliver MSI's propaganda inde på MSI's "eget" forum.. det gør den ikke lige frem her?

Det ligger jo midt i mellem alle andres indlæg, så kan man jo ikke kalde det for "MSI forummet" for de har ikke deres eget forum, de har "vores" forum...

så det korte af det lange er vel at MSI burde have deres eget! forum som ikke kommer "os" andre ved, med mindre man trykker på "MSI" og der ved kommer ind på deres forum...


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af dMITIj d. 22-11-2011 14:35:59.


lumske
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2011 15:09:00
Svar/Indlæg:
3485/76
Jeg elsker jeres grafer.. det er ren porno for den uopmærksomme


The
 
Chefredaktør
Tilføjet:
22-11-2011 15:16:32
Svar/Indlæg:
4741/1690
#

Stop nu det spam OG se det på positive side.

Vi stiller forumplads til rådighed, ikke kun for MSI men også andre både webshop og producenter - som forhåbentlig følger op på dette.

Indlæg fra webshop og producenter, bør fortrinsvis handle om oplysning om deres produkter, spørgsmål til jer brugere af Hwt om MSI produkter, forslag fra jer til MSI om deres produkter...

Det er ikke tilladt at lave disideret markedsføring i disse tråde, som f.eks. køb din nye MSI notebook hos "http://xxxx.dk "

At MSIs tråde kan ses midt i mellem alle andres indlæg ser vi kun som en fordel for jer - der kunne jo lige komme en oplysning, som der kunne have en interesse for en større gruppe.
Du/i er da velkommen til ikke, at klikke ind på MSI tråde når i ser dem - gå bare videre til noget som har jeres interesse.


Sidst, vi får ikke en eneste krone eller andre fordele ud af dette producent forum.
Vi har kun kigget på hvad man gør for brugerne i Sverige ( http://www.sweclockers.com/for... ) og ville blot tilbyde jer noget tilsvarende.


The Boss


Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af The Boss d. 22-11-2011 15:39:28.


TheReazepter
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2011 16:00:20
Svar/Indlæg:
772/49
#44 Såfremt det gøres i den daglige brugers interesse, kunne man vel lave en afstemning, og lade flertallet bestemme?

Dømt ud fra denne tråd, virker størstedelen af sidens brugere umiddelbart negativt stemte overfor tiltaget, men måske vi bare er de som buldrer mest?.

Såfremt dette ikke kan lade sig gøre, vil jeg gerne kunne se det er "product placement", inden jeg åbner "pop-up" vinduet med reklamer for diverse produkter.

Du(The Boss) siger vi kan "undlade at klikke på dem", men hvordan kan jeg se det er en "forhandler tråd" når de bliver fremtvist i "seneste tråde" som alle andre brugeres tråde, som man gerne vil hjælpe med eventuelle problemer, eller blot snakke om vores fælles interesse?.


Dennis
 
Overclocker
Tilføjet:
22-11-2011 16:04:51
Svar/Indlæg:
209/4
Og vi ved jo alle sammen iøvrigt at det er bedre at game på en hjemmebygget stationær, anyway! ;)


Cocio21
 
Moderator
Tilføjet:
22-11-2011 16:18:32
Svar/Indlæg:
4981/47
#Alle

Yderliger oplæg til diskution i tråden her vil konsevent blive fjernet. Dette var overhovedet ikke meningen med tråden her.

Syntes ikke det er særlig fedt at i blot fortsætter, efter jeg og andre allerede har forklaret at den her diskution, ikke høre til i tråden her.

Hvis man føler så meget for at få sagt sin mening omkring den nye produkt kategori, så kan man jo oprette en tråd i "Om siden" kategorien, hvor sådan en diskution høre hjemme.

Diskutioner er mere end velkomne, når de foregår det korrekte sted, og ikke som her hvor tråden er blevet fuldstændig trashed istedet.


mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-11-2011 12:56:20
Svar/Indlæg:
4217/223
wauw.. mage til sure gamle folk skal man godt nok ikke lede længe efter, mere :no:

Jeg synes det er et fint tiltag for HWT, har ikke læst #0's artikel endnu. Men med al den vrede(og racisme) folk kommer med har jeg da mere lyst til at læse den nu. Bare for at sige, fuck jer

BTW - MSI, så virker dine preview billeder ikke


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af mfcods d. 25-11-2011 12:57:20.