#2 Kan du da ikke bare være ligeglad. 😕
Hvis manden laver noget som ikke passer i hwt ånd, må de da selv sige det til ham.
I alle test er det da altid hw vs hw og i dette tilfælde er det msi vs asus 😀
#2 - Prøv lige at se #6.. Så jeg ser egentlig ikke hvad problemet skulle være? Skal man lægge noget i, at du har en del ting fra ASUS?
#3 - TDE overclocker CPU og/eller GPU.. Du mener du gerne vil kunne vælge hvilken del, den interagerer med?
#7 - Så kunne man tilsvarende sige forumreglerne allerede er brudt i og med en producent har fået en brugerkonto?
Jeg ville gerne vælge hvor meget der nu engang blev overclocket 😉
Producenten har fået sit egen forum til netop dette formål. Om der er blevet betalt eller givet en anden godning ved jeg intet om, men jeg kan næsten ikke forestille mig andet. Så vidt jeg kunne forstå på The Boss så er andre producenter mere end velkommen til også at få sit egen forum til at poste nyheder og andre ting i.
Om det er et banner eller en forumkategori, kan det ikke være et fedt? Du kan jo bare kigge udenom MSI forummet, ligesom du kigger udenom reklamerne.
Så er det vel også forkert i din verden at Intel bruger AMD som sammenligningsgrundlag i deres slides, eller at AMD bruger Intel's CPU'er som sammenligningsgrundlag? Kigget du på testen af Bulldozer her inde, vil du kunne se at i afsnittet "bag om Bulldozer" at der bliver brugt både 2500K og 2600K til at sammenligne med. Er det nu også pludselig forkert?
MSI har da uden tvivl haft fat i den bærbar de sammenligner med, og kørt præcis de samme test på den, som de har på deres egen.
Det hedder marketing, og alle knep gælder. Det er jo ikke fordi at asus har sagt at alle må købe/bruge deres bærbare, undtagen andre producenter.
Det vil være det samme som at en producent ikke må skrive "Vi har lavet en ny CPU, denne skal du købe fordi den er hurtigere end alle de andres!". Det er da et gyldigt salgsargument.
Det du skriver der er da helt hen i vejret.
Hvis du gad at kigge dig om, ville du kunne se at du er inde på en specifik forum kategori der kaldes for MSI, som MSI selv har fået fuld råderet over at må skrive hvad de vil. Kan du ikke lide det, jamen så luk da for !!!!!! da øjnene og lad være med at trykke på denne kategori.
Så længe de forskellige producenter holder sig til deres eget forum, så er der reelt set ikke mere "krig" end hvad der er nu.
Det sidste du skriver forstår jeg så absolut ingenting af. Hvis Asus køber samme forum som MSI, så har de da begge et forum hver. Der er ikke en der får mere eller mindre end andre.
Disse forums er en meget, meget lille del af vores side, hvem siger at os som skribenter tager imod alle de forskellige producenters salgs taler blot fordi de har købt et forum hos os? Det er 2 vidt forskellige ting som du blander sammen, og som ingen mening giver.
Prøv nu lige at åbne dine indsnævrede øjne bare en lille smule.
freak_master skrev til #18
Hvis du gad at kigge dig om, ville du kunne se at du er inde på en specifik forum kategori der kaldes for MSI, som MSI selv har fået fuld råderet over at må skrive hvad de vil. Kan du ikke lide det, jamen så luk da for !!!!!! da øjnene og lad være med at trykke på denne kategori.
Kan squ kun være enig 😉
#18 Det var jo noget konstruktiv jeg kom med, Kan ikke rigtig se hvorfor du ikke bare kan være ligeglad, og så lade hwt om hvad man må og ikke må. 😉
Så er det vel også forkert i din verden at Intel bruger AMD som sammenligningsgrundlag i deres slides, eller at AMD bruger Intel's CPU'er som sammenligningsgrundlag? Kigget du på testen af Bulldozer her inde, vil du kunne se at i afsnittet "bag om Bulldozer" at der bliver brugt både 2500K og 2600K til at sammenligne med. Er det nu også pludselig forkert?
MSI har da uden tvivl haft fat i den bærbar de sammenligner med, og kørt præcis de samme test på den, som de har på deres egen.
Det hedder marketing, og alle knep gælder. Det er jo ikke fordi at asus har sagt at alle må købe/bruge deres bærbare, undtagen andre producenter.
Det vil være det samme som at en producent ikke må skrive "Vi har lavet en ny CPU, denne skal du købe fordi den er hurtigere end alle de andres!". Det er da et gyldigt salgsargument.
Det du skriver der er da helt hen i vejret.
Så længe de forskellige producenter holder sig til deres eget forum, så er der reelt set ikke mere "krig" end hvad der er nu.
Det sidste du skriver forstår jeg så absolut ingenting af. Hvis Asus køber samme forum som MSI, så har de da begge et forum hver. Der er ikke en der får mere eller mindre end andre.
Disse forums er en meget, meget lille del af vores side, hvem siger at os som skribenter tager imod alle de forskellige producenters salgs taler blot fordi de har købt et forum hos os? Det er 2 vidt forskellige ting som du blander sammen, og som ingen mening giver.
Prøv nu lige at åbne dine indsnævrede øjne bare en lille smule.
1.
Okay Mr. !!!!..., du kunne jo starte med at forstå hvad det er der står i #18 i stede for at komme med sådan en gang mundlort.
2.
Vis mig et link til det Specifikke forum du henviser til tak?
for jeg har sgu lidt svært ved at se det...
3. Nej men sådan er der så meget du ikke forstår.
#37 til det vil jeg bare sige at jeg faktisk så en mammut forleden, og den var ussel...det var den. Det er nok tæt på at være den usleste mammut jeg nogensinde har set. Men med 12.000 år på bagen så kan vel vel tillade at være en kende ufriseret.
🤡
Og vi har naturligvis solgt vores samlede crewsjæl til de store firmaer, MSI, Gigabyte, ASUS, Komplett og hvad vi ellers får skyld for.
MSI forummet er ment som et TILBUD til ejere af MSI produkter, folk med interesse i MSI produkter, og support til disse. Det er et forsøg, bl.a for at se om der er baggrund for at lave noget tilsvarende på andre produkter/producenter også, men mest for at give folk endnu et innovativt tilbud på HWT.
Det blev så til en reklameanmeldelse på meget lavt niveau, og en påstand om at vi er i lommen på MSI......suk
😎
/polarfar