Da jeg skiftede hastighed hos Fullrate fra 20mbit til 30mbit fik jeg også en ny router. Den nye kører med VDSL og hastigheden er altid 30mbit, hvor den før kun lå omkring 10mbit. Så for 50kr ekstra om måneden fik jeg 200% hurtigere internet.
Men men men. Næste gang jeg fik en faktura stod der et ekstra beløb for telefon opkald jeg skulle have foretaget. Problemet er bare at der ikke er nogen fastnet telefon hos mig.
Så husk at nulstil alle tallene inden i routeren inden du sender den retur.
Jeg ringede ind til fullrate og klagede min nød. De mente bestemt jeg havde ringet til de telefonnumre der stod på listen (ca. 15 stk.). Det kunne jeg blankt afvise, da jeg en af dagene slet ikke var i Danmark. Så mente fullrate at det måtte være min kone der havde tilsluttet en telefon til routeren. Det mente jeg dog ikke hun kunne. De ville så ringe rundt til alle telefonnumrene og spørge om de kendte mig. Det var der så ingen der gjorde. Jeg sagde til fullrate at der måtte være en fejl i deres system, dette nægtede kundeservice dog at der kunne. Jeg fik talt med 3 forskellige før jeg blev stillet videre til deres chef.
Han ville så undersøge det, og kom frem til at, da jeg sendte min gamle ADSL router retur, så fik de sendt den videre ud til en ny kunde uden at nulstille og putte nye data i. Problemet var så at han kørte videre på mit telefon nummer og jeg blev afregnet for det. Chefen i kunderservice undskyldte og sagde, meget modsigende at, der var sket en fejl i deres system.
Skod biks. Deres kundeservice er flabet og tror man gør sig til svindler for sølle 20kr.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af MazdaMadsen d. 21-11-2011 14:56:25.