Købt i Proshop Viborg.Hvor har du købt musen?
tror problemet ligger ikke man ikke kan "identificere" musen.
men i min verden virker det til at butikken er ret firkantet, jeg tror at jeg ville tage fat i deres hovedekontor og forklare dem hvordan landet ligger.
i sidste indstands havde jeg taget fat i Roccat hvis man ikke kan løse det anderledes, for det er et generalt problem vil jeg mene, da min og mange andres "kone" lider af samme problem..
Det gjorde mit også det ½ år ca men så når de mouse feet unde musen bliver lidt slidt ville klistermærket begynde at kradse på og meget hurtigt efter sætte sig fast i på din musse måtte og være ulæseligt.Klistermærket sidder fint fast på min.
Okey men hvordan kan Proshop sige at det er Slid når producenten siger det ikke er slid og ikke normalt?? Fordi Proshop ved da ingen ting om hvordan et produkt skal virke når de kun er sælger.Bare fordi Roccat siger de skal dække, Så holder proshop sig til den danske lovgivning.
Og da din mus er over 6 måneder gammel og er slidt "op" skal proshop ikke dække noget som helst.
Du skal sende den til Roccat og så kan de bytte den.
For det er fabriksgaranti du skal ha fat i.
Tjove nu har de set billeder af musen som de selv har bedt om, og for dem var det nok til at sige at de dækkede. Hmm Stadig selv om musen var så slidt at den ikke var til at kende ville Proshop ikke kunne tage stilling til hvad normal slider hvis producenten siger det ikke er normal så er Proshop jo ude i at sige de ved mere om musen holdbarhed en producenten. Proshop kan jo bare ringe og spørge producenten eller sende den ind og hvis producenten ikke dækker må Proshop give mig regningen.Nu har producenten jo ikke set din mus.
Du skal sende den til producenten hvis du vil ha garanti.
Du vil da ikke mene at proshop skal betale for porto til producenten og så vider ud til dig bagefter.
En mus er en sliddel, og er en del man må forvente har en begrænset levetid.
Så kan man jo så vurdere om 1 år er langtid nok.