Jeg går totalt amok over det lorte spil. Kan slet ikke komme ud af bilen i starten. Hvor er den fucking B-knap...?? Man kan ikke adresse nogle B knap i indstillingerne
Du skal huske at trykke på space, enter eller piletasterne når der står at du skal gøre det i bunden. Ellers så dør du når du er ude a bilen hvis det ikke bliver gjort på de rigtige tidspunkter.
først skal man trykke X.. det kan jeg godt.. Så skal man derefter trykke B... det er så der jeg ikke kommer videre pga jeg ikke ved hvor B knappen sidder.
Det er jo åbenbart endnu et konsol spil som er konverteret til pc. 🤡
#7: NFS 1-3 + Porsche var go'e, hefter meget meeeh...
#0: B-knap er det ikke bare B på tastaturet. ?
Går man efter et underholdende bil-arkade spil, så er NFS det ultimativt bedste.. Vil man have spil med dyb gennemtænkt storyline, er det ikke NFS man skal gå efter 🙂
Space, enter, pile i begge retninger, og så space igen.
Du bruger space til at flå hænderne fri, derefter enter til at banke soltaget istykker, og så piletasterne til begge sider for at komme ud, og så space til at kravle op af "knuseren".
Min skriver godt nok de rette taster, har du tilsluttet en controller eller et rat? For det kan være derfor den ikke kan finde ud af det?
Derudover har jeg monster mange problemer med at den lukker uventet, jeg kan ikke finde ud af hvorfor, udover at mange andre også har problemet.
Min computer opfylder de anbefalede krav, men alligevel dør den, og det er på forskellige steder, så de første par baner har jeg kørt adskillige gange for at fuldføre dem, ikke fordi det var svært, men fordi spillet går ned.
Virkelig belastende, og jeg har ingen problemer i andre spil...
Jeg syntes det virker meget underligt. Jeg kunne også spille challenge i en times tid uden at den crashede, men andre gange crasher den for hårdt næsten med det samme.
Så der må være en fejl i spillet, computeren bliver i hvert tilfælde ikke overbelastet... 🙂
Jeg har nu talt med EA siden i lørdags, og de har forsøgt med forskellige løsninger, deriblandt geninstallere drivere, og spillet, samt slette midlertidige filer, lukke alle programmer der kørte, og mange flere ting. Selv at tømme papirkurven, intet af det har hjulpet.
De har foreslået at jeg skal sende spillet til dem i Texas, USA, for så vil de sende en ny, på trods af at jeg har forsøgt at installere det over Origin også.
Jeg tror jeg skal finde tid til at ominstallere min computer, og se om det hjælper, for det andet virker latterligt...
Så fik jeg brugt tid på at formatere computeren, men jeg kunne have sparet det tid, for der kom en opdatering til Origin og til NFS The Run i går, så nu virker spillet, endelig ! 🙂