Mediacenter med små krav..

Media Center d.  27. november. 2011, skrevet af MicTro
Vist: 9137 gange.

MicTro

Newbie
Tilføjet:
27-11-2011 17:16:09
Svar/Indlæg:
2/1
Hej drenge :)

Har siddet og kigget jeres forum lidt igennem men ikke fundet svar på den lille forvirring der er i mit hovede lige nu :)

Jeg er på udkig efter en media box som kan afspille IMG , Iso osv fra dvs. DVD filer. dem kender i sikkert allerede.
ud over dette ville jeg gerne have den har WIFI ..

Jeg har selv sidet og kigget lidt rundt og fundt den her http://www.hifipriser.dk/Produ... Men opfylder den mine krav? :) eller har i måske en anden der er bedere..
Min max pris er 1500 kr.
The_Dare_Devil

Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2011 19:13:45
Svar/Indlæg:
422/58
Jeg har lillebroderen til den, du linker til, og den kan godt afspille dvd og bluray iso.

Skull jeg vælge, ville jeg dog tage apple TV, med mindre du har brug for 1080p; den boks virker endnu merer gennemført end WDs modeller, men med det kæmpe bagvedliggende community, kan den alt hvad hjertet begærer - hvis man kæler lidt med den selvfølgelig :)

MicTro

Newbie
Tilføjet:
27-11-2011 20:05:07
Svar/Indlæg:
2/1
Jeg trpede iokke apple TV kunne tage ISO og img filer?
Vil også godt kunne sætte min ekterne harddisk til :) det glemte jeg af skrive..

Funcky

Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2011 20:10:39
Svar/Indlæg:
645/33

MicTro

Newbie
Tilføjet:
27-11-2011 22:55:43
Svar/Indlæg:
2/1
Funcky - Den er godt nok også fin.. og billig :O

Hvis jeg nu kunne komme med et "krav" mere :D .. af man skulle kunne bruge sin Iphone / ipad som fjernbetjening :O!!!

Ved min onkel har sådan en .. men mener han gav på den anden side af 4 kg for den.. kan dog ikke huske navn.. men der er en APP til den man henter også virker det bare :O!