#4 - hvis ikke det var, hvorfor skulle man så overhovedet spørge? - Jeg kender ingen som ville foretrække Origin over Steam og da slet ikke når forskellen i pris er SÅ lille..
Vælg den platform hvor du generelt spiller mest hvis det er et problem at have begge klienter kørende på en gang. Jeg har kun CSS som jeg spiller på steam, og har kun BF3 som jeg spiller på Origin.
Da jeg kun gamer BF3 for tiden, så er det kun Origin der kører hvorimod steam ikke har været åbnet i lang tid.
Men generelt ligger man jo ikke mærke til at klienterne kører, så hvis det var mig ville jeg vælge den billigste (dog ikke hvis jeg ikke havde en origin bruger i forvejen)
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af inside d. 28-11-2011 12:03:31.
Jamen dog viste ikke at sån et tråd kan gå dig på så Grusomt, troet det her var et åben forum som man kan spørge om alt, men My BAD, jeg undskylder da gerne mange gange,.
Now moving On.
Den her tråd er kun til mit eget bruge.
Grund: -folks mening om platform & Pris. -Hvad folk vil gå efter!" Platform eller Pris ovs. -Hvad folk synes om Origin. (min mening om Origin!, (Virker fint), bare BF3 spillet der fucker af og til. )
det var mening med den her tråd,
men jeg takker mange gange for jeres vurdering,. Thx 4 Now. 🙂
Enig, steam kan man sagtens leve med, mange af mine spil ligger på steam uden nogen irritation, hvor derimod at jeg har kun bf3 på origin, og det lort er jeg allerede super træt af.
#11 Det er sjovt at du siger det. Har samme problem, samt at den også tjekker hvad der er i dvd drevet nogen gange. Hvad mon steam skal bruge de oplysninger til?
Hvis du har begge platforme ville jeg købe spillet det biligeste sted. Dog er det en god ide at bede orgin om ikke at starte automatisk under installationen.
Enig, steam kan man sagtens leve med, mange af mine spil ligger på steam uden nogen irritation, hvor derimod at jeg har kun bf3 på origin, og det lort er jeg allerede super træt af.
Lige Pt har jeg og et pr. af mine m8 et problem med 2 spil, Borderland & Lost Planet2
Lost Planet2: min ven kunne ikke join my i spillet, og omvent, men vi kunne godt join andre vi ikke var venner med, så købte jeg nogle Point's fra Windows Live ting ting. kan ikk husk hvad det hedder, så kunne vi pludselig join hinandens Game,!" Any ideas Why!"...
Borderland: samme Problem, min ven og jeg kan ikke join hinandens Game,. lige meget hvorn vi vender og drejer det!"... har været ind på google.com & Youtube!, men uden held!".. Any Ideas Why!"
& af et eller andet grund så kan jeg heller ikke spil Crysis og Crysis WH. fra steam, og steam kan ikke hjæp mig med et så det bad mig om og henvend mig til EA, men os uden held, nok fordi jeg ikke kan find rundt inde på EA side.. 😐
Starter din HDD's!",. altså, åbner den alle dine mapper på alle dine HDD'er eller hvorn!"..
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Gob d. 28-11-2011 18:48:08.