Manglende sprog på HTC wildfire S

Diverse d.  28. november. 2011, skrevet af martinta
Vist: 11020 gange.

martinta

Senior Skribent
Tilføjet:
28-11-2011 14:47:09
Svar/Indlæg:
2826/100
Hej

Jeg står med et lidt specielt problem, en bekendt har fået fat i en HTC wildfire S fra Tyskland (T-Mobile), problemet ved den er blot at den kun kan tysk, engelsk og Hollansk (plus diverse andre ikke relevante sprog).

Så mit spørgsmål, er der nogen der ved om det er muligt at ligge dansk på den? og hvis ja, er der så nogen der ved hvordan?

Har forsøgt om lidt google søgninger kunne hjælpe mig videre, men desværre uden held.
TheisF

Overclocker
Tilføjet:
28-11-2011 14:58:09
Svar/Indlæg:
470/41
Det skulle være mugligt at downloade en rom fra din computer og ligge over på HTC'en via HTC sync.

http://www.htc.com/dk/help/htc...

Prøv evt her

Nulstil den, gendan den eller ligne.

martinta

Senior Skribent
Tilføjet:
28-11-2011 18:06:35
Svar/Indlæg:
2826/100
Virker nu umidelbart ikke som om HTC sync can hjælpe videre i dette tilfælde :(

TheisF

Overclocker
Tilføjet:
28-11-2011 19:54:25
Svar/Indlæg:
470/41
Ikke selv HTC sync.

Du skal downloade en rom ned på din computer og overføre den via HTC sync.

Det er jo kun et synckroniserings / overførsels program.

martinta

Senior Skribent
Tilføjet:
28-11-2011 21:37:38
Svar/Indlæg:
2826/100
Man behøver nu ikke HTC sync for at overføre til telefonen ;) men okay.

efter lidt mere søgning fandt jeg den her guide:

http://nzlamb.wordpress.com/20...

så den vil jeg lige prøve i morgen når jeg kommer på arbejde igen.

så indtil videre tak for hjælpen, hvis der er nogen der har en metode de ved virker hører jeg naturligvis stadig gerne fra jer :D

TheisF

Overclocker
Tilføjet:
28-11-2011 22:25:57
Svar/Indlæg:
470/41
Så vil jeg da gerne vide hvordan jeg få en anden rom over på min tlf - Uden brug af HTC sync

Det er jo netop det HTC sync er lavet til, de har jo tiltænkt at den anden overførsels metode som mange kender, er åben så man ikke er bundet til HTC sync ligesom Iphone og Itunes da mange bruger ikke gider det skidt.

martinta

Senior Skribent
Tilføjet:
28-11-2011 23:43:42
Svar/Indlæg:
2826/100
ahh der er vi så ikke enige

HTC sync er lavet af samme grund som nokia pc suite var det dengang, så brugere der vil synce indhold (kontakt personer, tage backup, musik) imellem pc og mobil kan gøre dette..

for at få alt andet data fra din pc til mobil eller omvendt er HTC sync ikke nødvendig.

Desuden er jeg rimelig sikker på at HTC ikke ligefrem forventer at folk vil ligge en anden rom på deres telefon, så det er definitivt ikke grunden til de har lavet HTC sync som du så fint får skrevet (selvom det nok ikke er det du mener)

TheisF

Overclocker
Tilføjet:
29-11-2011 00:10:03
Svar/Indlæg:
470/41
Du kan bla. også synkronisere - Det er fuldkomment korrekt.

Da jeg købte min HTC Hero for over 2,5 år siden kom der hurtigt en ny version af den gælende sowtware der på.
Der lage de en rom op på nettet til downloadeing da man ikke kunne opdatere igennem ens Hero på det gælende tidspunkt.
Det var bla. en af de nye ting der i.

Vis jeg husker rigtigt gik den fra 1.8 til 2.1,
Jeg vil tro det er til folk som ikke har mulighed for 3g eller wi-fi hotspot men kun har kabel - Hvilket man jo må sige er bruger venligt og genialt.