ved I om man kan (siden 'alt' kan lade sig at gøre 🙂 ) koble et andet webcam end Panasonic's til et Panasonic tv??? - kunne godt tænke mig at bruge Skype via mit tv men...- Panasonic's weebcam koster kassen...- ved at X-box har planer om at implementere Skype (de er i gang med det - og har man Kineckt så er man 'forberedt') men gider ikke vente 🙂
Moderator
Tilføjet: 30-11-2011 12:06:20
Svar/Indlæg:
4983/48
Umiddelbart burde de fleste universale USB enheder virke med dit TV, producenter må såvidt jeg husker ikke blokere USB-enheder ifølge USB specifikationen.
Dog kan de blot have pillet lidt ved deres firmware, software, driver cache, eller sat en anden begrænsning der forhindre brug af andet end det oplyste webcam.
Men jeg ville da klart lige afvente #1´s lille forsøg 😀
Umiddelbart burde de fleste universale USB enheder virke med dit TV, producenter må såvidt jeg husker ikke blokere USB-enheder ifølge USB specifikationen.
Dog kan de blot have pillet lidt ved deres firmware, software, driver cache, eller sat en anden begrænsning der forhindre brug af andet end det oplyste webcam.
Men jeg ville da klart lige afvente #1´s lille forsøg 😀
det er jo lige det...- det BURDE kunne lade sig at gøre...
problemet er jo bare at sådan et alm.pc webcam - det skal installeres...- og det bliver nok et problem (driver m.m.) - men ellers så lyder og er det 'dumt' at man kun kan bruge et Panasonic webcam... - dets pris (barte første bedste link): http://www.proshop.dk/Webcam/P... - alm.koster hvad?? - 150-200kr.?