Velkommen i Komplett.dk Hwt forum

Komplett.dk d.  30. november. 2011, skrevet af The Boss
Vist: 10091 gange.

The
 
Chefredaktør
Tilføjet:
30-11-2011 16:56:49
Svar/Indlæg:
4741/1690
BEMÆRK! Denne forumdel er ikke for RMA og ligende service

-------------------------------------------------------------------------------

Denne forumdel er IKKE for RMA og anden kundeservice hos producenterne.

Hensigten er at stille en del af Hwt's forum til rådighed for producenter og web shops til en generel snak, kontakt, oplysning, spørgsmål og svar, forslag til deres produkter eller anden relateret service - så respekter venligst dette!
Der må gives oplysninger om produkter, nyheder osv. - men dette forum må ikke bruges som dicideret reklamesøjle.
(f.eks. "køb dette produkt her http://xxx")

Vi ved det kan være svært at skelne mellem hvad der er reklame - og hvad der er oplysning, og vil gøre producenter og webshops opmærksom på, hvis deres indlæg nærmer mere reklame end oplysning til læserne.


Skriv på Dansk/ -få svar på Dansk!

Og forvent at der kan gå måske 24-48 timer, inden du har et svar - producenterne har ikke mandskab til at overvåge alle tråde 24/7
tatoo1956
 
Overclocker
Tilføjet:
30-11-2011 17:52:55
Svar/Indlæg:
1630/101
Dejligt at høre eftersom både mig og mine kunder handler langt det meste hos Komplett 😀


Fearless
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2011 10:14:54
Svar/Indlæg:
4536/104
Velkommen til, ser sku godt ud, så kan vi få svar på div spørgsmål fra denne del af forum osv.

Håber klart at flere af de størrer firma´er får plads her på HWT på samme måde.


Komplett
 
Overclocker
Tilføjet:
01-12-2011 15:26:19
Svar/Indlæg:
57/0
Vi takker mange gange for invitationen.

Vi glæder os til at snakke lidt mere nede på jorden med alle jer, der befinder jer i dette forum. 😉


Med venlig hilsen

Johnny - Komplett.dk


Shutdown
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2011 16:50:06
Svar/Indlæg:
8947/160
Et hurtigt spørgsmål. Førhen var der altid gode tilbud i demoshoppen, nu er der næsten ikke noget at spare, og i flere tilfælde koster varerne det samme eller mere end nye varer.?? For mit eget vedkommende brugte jeg virkelig mange penge dengang det var "billigt" tit røg der jo noget ekstra i kurven alligevel, noget der ikke var fra demoshoppen. En anden god ting, for jer, var reklameværdien, når der var rigtig gode tilbud i demoshoppen kom det altid op herinde, faktisk i en grad så nogle brokkede sig over alle de komplett tråde. 😉 Det samme med jeres L33T W33K den var også meget omtalt hvergang, men der kniber det også med de rigtig gode tilbud. Altså, personligt handler jeg stadig 95% af mit HW hos komplett, det bliver bare ikke de samme mængder.


Fearless
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2011 18:40:28
Svar/Indlæg:
4536/104
Kan kun forholde mig 110% enig med #4.



Cocio21
 
Moderator
Tilføjet:
01-12-2011 18:44:05
Svar/Indlæg:
4981/47
#4/5

Husk at bruge den nyoprettede tråd om emnet, istedet for velkomst tråden her 🙂


Komplett
 
Overclocker
Tilføjet:
07-12-2011 16:17:44
Svar/Indlæg:
57/0
Hej Shutdown,

Det er vi utroligt glade for at høre.

Priserne på de produkter, der er i vores demoshop er baseret på varens stand og alder.
Varerne prissættes ud fra en fast formel, som for nylig er blevet justeret en anelse.
Prisjusteringen fastsættes automatisk alt efter hvordan varen vurderes, når de kommer ind.
Sælges varen ikke kan der diskuteres hvorvidt prisen yderligere skal justeres, afhængigt af markedsværdien.
De episoder, hvor prisen har oversteget nyprisen, er opstået grundet en ekstremt hurtig værdiforringelse på bestemte varegrupper, som eksempelvis SSD.
Da demolageret naturligt ikke er vores førsteprioritet bliver disse varer ikke justeret så hurtigt som vores øvrige varer.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Komplett d. 07-12-2011 16:30:20.


Promoe
 
Superbruger
Tilføjet:
07-12-2011 17:11:12
Svar/Indlæg:
504/34
Hmm ... i har haft vare der inde i over til halvt år som ikke er blevet justeret ? Nu tænker jeg på i havde nogen 5870 kort i meget lang tid der inde fordi de kostede mere end et nyt ved fx. Proshop


noaim
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-12-2011 18:12:54
Svar/Indlæg:
2155/123
altså nu står der på jeres facebook site jeg har vundet noge ti julekalender ting men har ikke modtaget nogle mail eller noget 🙂