Sc2 internet i korea

Spil d.  30. november. 2011, skrevet af Slashwhine
Vist: 8945 gange.

Slashwhine

Newbie
Tilføjet:
30-11-2011 21:27:44
Svar/Indlæg:
2/1
Hey alle sammen, jeg er ny på dette område og ville egentlig gerne høre om der er nogen måde man kan spille på de koreanske servere i sc2 uden voldsomt meget delay? Kunne jo være man kunne købe noget internet som virkede bedre i udlandet "Ved ikke om det overhovedet findes" eller om der er noget program som kan lower ens ping.
syska

Superbruger
Tilføjet:
01-12-2011 00:22:03
Svar/Indlæg:
1085/26
Din bil kan ikke kører hurtigere selvom du bygger flere spor på motor vejen. Så intet program kan hjælpe dig. Der kan være små tweaks, men tvivler på nogen OS'er i dag kan tweakes så det gør en forskel.

Du skal bare flytte tættere på korea, så får du bedre ping.

Hos de fleste danske udbydere vil du have et par hop over nogen interne routere før du når ud af deres net og over på en Tier1 operatør. Derefter er det more or lese en lige ved til Korae ... og så skal du igennem det samme igen.

Jeg tror ikke der er så vildt meget du kan gøre i DK. Hørte for en del år siden nogen gamers der spillede tog på ferie i sverige for at game med resten af verden pga lavere ping. ved ikke helt om det stadig gælder i dag.

Men ... Fiber vil oftest være bedre.

Slashwhine

Newbie
Tilføjet:
01-12-2011 16:44:47
Svar/Indlæg:
2/1
Ja har også hørt lidt om fibernet, men i usa har de jo noget der hedder iinet som virker godt over de koreanske servere så kunne jo være der var noget som i det mindste virkede bedre :) men tak for svaret, lidt træls der ikke er noget at gøre :(

syska

Superbruger
Tilføjet:
01-12-2011 17:00:14
Svar/Indlæg:
1085/26
iinet? har du et link?

Slashwhine

Newbie
Tilføjet:
01-12-2011 21:28:02
Svar/Indlæg:
2/1
Edit: Det er et australsk firma som ejer iinet http://www.iinet.net.au/index....

syska

Superbruger
Tilføjet:
01-12-2011 21:41:27
Svar/Indlæg:
1085/26
Den side kunne jeg også google, men det firma er fra AU ... dvs relativt tæt på Korea.