Lænestol med bord til tastatur/mus

Diverse d.  01. december. 2011, skrevet af KleitusIV
Vist: 1465 gange.

KleitusIV

Redaktør
Tilføjet:
01-12-2011 11:01:16
Svar/Indlæg:
4295/306
Hej

Jeg er på jagt efter en rigtig nørd ting... lidt i stil med herre-stolene i Friends foran TV'et, men bare med min PC sat til min fladskærm og så en fed lænestol med et bord hvor man kan have trådløst tastatur og mus til lidt stor-skærms gaming. Det kunne også være et løst bord som det er muligt at rulle ind over lænestolen (højdejusterbart) eller evt en plade på en arm man så kan vippe ind over... håber I forstår idéen.

Anyway jeg kan ikke finde det nogle steder. Er der nogle af mine fælles nørder der har en idé til det og hvor det kan købes? Jeg kan umuligt være den første der drømmer om at fede den i en stor lænestol foran TV'et med tastatur og mus til gaming. 😀
exon

Superbruger
Tilføjet:
01-12-2011 11:11:24
Svar/Indlæg:
44/3

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2011 11:18:13
Svar/Indlæg:
7765/230
den er ikke bare grim..Ville heller aldrig få plads i andre stuer end hos ungkarle.. :no: 🤣 🤣

KleitusIV

Redaktør
Tilføjet:
01-12-2011 11:21:35
Svar/Indlæg:
4295/306
#1 hehe ja den har jo bare indbygget skærm også og så ser den ikke specielt behagelig ud.

Men nu er sagen jo den at min computer har fin HDMI udgang der går lige ind i det store fladskærms TV (og surround anlæg) og så er det da nærliggende at sætte sig over i lænestolen med tastatur og mus og game lidt der istedet for den lille skærm og dårlige kontorstol. 🙂