jeg har lavet nogen indlæsning hvor jeg ville købe nogen ting. og fik nogen tilbagemeldinger om at di ting som jeg skulle købe hade di.og nu da jeg har købt tingenet som jeg manglet. vil jeg gerne slette di indlæsning som jeg lavet.
Jamen er det på nettet vi snakker om? Du kan vel fortæller hvilken hjemmeside det drejer sig om. Altså, du gør sgu heller ikke meget for at hjælpe dig selv. Man skal jo nærmest hive tingene ud af dig.
Det har jeg allerede spurgt om i #6. Men måske #9 skal have lidt ekstra hjælp.
Hvad er det så lige problemet er.. Vi har jo allerede en gang spurgt om det er i køb/salg. Jeg har også spurgt om det er en tråd du har opretter du skal have hjælp til.
Kom nu lige ind i kampen hvis du forventer at vi skal kunne hjælpe dig her.
Jeg er helt rolig. Men nu er det brugt 15-17 indlæg i denne tråd på stort set ingenting. Hvis nu #0 havde være lidt mere skarp var det hele klaret på et enkelt indlæg.
Hvis du nu havde læst hvad der blev skrevet i denne tråd var det hele måske også gået lidt nemmere.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af tom81 d. 01-12-2011 17:26:00.
Moderator
Tilføjet: 01-12-2011 17:30:39
Svar/Indlæg:
4982/47
Som udgangspunkt ja.
Men hvis man har fået lavet en købs tråd eller lign, og fortryder/ombestemmer sig, så kan vi self godt fjerne den igen, det er mere "igangværende" eller aktive tråde der som udgangspunkt ikke skal fjernes.
#23 Hvis det er fordi handlen er afsluttet - så bliver de ikke slettet, men er det fordi du har fortrudt et eller andet f.eks. så kan vi godt slette det for dig 🙂 Men grunden skal altså ikke være noget i stil med, "Bare fordi" 🙂