Hey alle 🙂
Nogen kan vel huske den tråd jeg oprettede "er jeg blevet snydt?" hvor jeg forklarede sagen. Igår afgjorde retten så at klovnen der snød mig skal betale mig 2725 kr. tilbage inden for 14 dage. Hold kæft hvor er jeg bare glad lige nu 😀
#3 tråden er oprette i dag, hvor #0 skriver at han INDEN For 14 dage, får sine penge, tror du så selv at han har modtaget pengede i nu ???..
😉
Vi fik også dømt ham der snød en masse herinde - men der kom ingen kontanter retur 😕
http://hwt.dk/Forum/293240/ind...
Ikke hvis han taber retssagen 😉
Hvis du ikke for pengene, så må han ind sidde regningen af. Der er ikke andet for at gør dette. Dette gælder ikke med de folk står i rbk mindes hedder skider på alle andre. Så må skrives op, som dårlig betaler også...
#33 Stein Bagger sidder da ikke sin gæld af, han sidder i brummen fordi han har brudt loven - ikke fordi han har gæld.
🤣 du tror simpelthen at stein bagger sidder sin gæld af 🤣 . Du kan kun sidde bøder af, og jeg mener det er omkring 250 kr om dagen du sidder af/arbejder.
Det er rigtig mange dage han skulle sidde....
Købte en 4770k ved ham for ca. 4 uger siden.
Han sendte den, men den "blev vaek" under forsendelse.
Han siger saa postdanmark har refunderet ham for tabet, men kunne ikke faa overført grundet fejl i mobilpay og normal overførelse mislykkedes ogsaa.
Nu kan jeg slet ikke faa kontakt med ham.
Tillykke, altid noget, at du får pengene tilbage.
Hvis ikke han betaler tilbage har du nu rettens medhold nu :yes: