Da jeg ikke kan få crossfire til at fungere på mit bundkort vil jeg gerne have et nyt bundkort så jeg kan køre Battlefield 3 i /høj opløsning flydende. Mit setup er: i5-2500k, HD5850 (køber et til, men vil senere køre 2 x HD6950), 2x4 GB Corsair Vengeance 1600 mhz RAM, 64GB Corsair SSD, 750W PSU.
Har haft kigget lidt på det her bundkort, men er det det bedste til prisen? Det SKAL kunne køre crossfire/SLI (og gerne med 3 gfx hvis min PSU kan trække det?) http://www.pc-lager.dk/vare-ov...
Er det det bedste bundkort til prisen eller er der andre jeg burde overveje? --
#8 bare så du ved det, så er Asrock ejet af Asus... 🤡 bare google det hvis du ikke tror mig, det er nødaktigt samme fabriksbånd det meste af deres skidt blir lavet på.
Kun mærket, og til dels tilbehøret, adskiller dem. I vært fald i teorien. dog har Asus ofte lidt flere oc features hvis du skal extrem oc´e. Men det skal du vel neppe alligevel. 😉
Er bundkortet i #1 godt? For vil egentligt gerne kunne køre Triple-GFX hvis man på et tidspunkt skulle få lyst :) Men har det bundkort nogle mangler eller andet man burde være opmærksom på?
Tag et kig på p8p67 ws revolution bundkortet. Det har de helt rigtige pci-e lane layout. Jeg skiftede selv fra et sabertooth for at få fat i et som var mere optimalt i pci-e slots. Det eneste som jeg mangler i bundkortet er pci-e 3. Men der fandtes ikke et eneste bundkort som kunne imødese mine behov af GEN3 bundkort.
Næ, ikke udover at det sidste grafikkort (3.) kommer til at køre x4 i stedet for de andre, som kører x8. Det kan somme tider halte lidt efter, men go for it.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Anonym202158143552 d. 05-12-2011 19:18:21.