Her til morgen, øhh formiddag, øhh middag opdager jeg at Ray´s youtube kannal er blevet lukket pga overtrædelse af youtubes interne regler eller overtrædelse af ophavsret.
Derudover så har youtube fået nyt udseende. Ind til videre syntes jeg det er ret godt. Men det nye udseende har medført en ny form for irriterende reklame. Før kunne man risikere at man skulle se op til 30sec reklame før ens video startede (min reaktion: luk browser og find en anden side). Nu er der kommet en ny slags bannerreklame på youtube der placere sig i midten af den video manser og som sopper afspilningen ind til man selv lukker den og genoptager afspilningen af videoen.
#2 Det er hele meningen med linket at det ikke virker når han´s profil og vidoer er blevet taget ned DOHH! Prøv at se om du kan lave et link til en af Ray William Johnson videor eller profil på youtube.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af E2X d. 03-12-2011 13:04:16.
Han har vel fået besked om at ændre eller fjerne nogle ting. Det har han ikke gjort og tænkt bla bla.. I kan rende mig en hatfuld... Det er han så nok 😩 😩 af idag... Aber shit happens... vil man ikke høre, er der som sagt andre metoder.. :yes:
#4 Det har du ret i. Syntes bare det er lidt ekstremt, han har trods alt flere milioner seere. Slf skal han ikke behandles anderledes end en alm youtube bruger der er måske 1.000 visninger...
#0 jeg er mere irriteret over at man ikke kan hide videoer man ikke gider se. Der mangler det lille kryds i hjørnet når man kan se hvad der er af forslag