BR Player med Wifi - erfaringer?

Diverse d.  04. december. 2011, skrevet af jmose
Vist: 373 gange.

jmose
 
Moderator
Tilføjet:
04-12-2011 16:41:15
Svar/Indlæg:
3863/538
Hejsa.

Jeg overvejer at gå tilbage til en alm BluRay afspiller, der dog skal have Wifi mulighed.

Er der nogen der har efaringer med disse?

Vi bruger stort set kun vores HTPC til at glo film på. Dvs direkte afspillet i drevet og leje af film på sputnik og andre sider. Så det virker lidt "overdrevet" af have en HTPC set i forhold til det behov vi har.

(og nej jeg er ikke interesseret i Popcorn hour/ WD Live + NAS osv...)
@ngler
 
Redaktør
Tilføjet:
04-12-2011 17:19:56
Svar/Indlæg:
4033/364
jeg har en Sony R370 , og helt ærligt så er det en skuffelse (da jeg også ville undgå et mediacenter og så tænkte jeg at spare lidt penge ).

Streaming via DLNA kræver AVI formater (fx er videopodcast fra telefonen i MP4) - youtube funkler fint og der er en del indhold, men bare ikke nogen mulighed for at tilføje fx. podcast etc.

Så jeg bruger stort set det ikke , kun når der er firmwareopdateringer.

kan være at fx. Samsung er noget bedre.. Eller en PS3???


jmose
 
Moderator
Tilføjet:
04-12-2011 17:46:45
Svar/Indlæg:
3863/538
-> #1

Det kan godt lyde som om man skal op og spendere en del flere penge end jeg umiddelbart havde regnet med.
Jeg gik med sådan en forestilling om bare at fx ville leje film direkte på nettet via fjernbetjeningen og så bare en BR player. Men det kræver både at BR afspilleren så kan håndtere flash og flere formater....hmm

Muligvis kunne det klare ved at leje via hjemmecomputeren, men så er jeg jo lige vidt.. 😕