Jeg er sikkert ikke den eneste som har problemer med at komme på julegaveønsker, så hvorfor ikke lave en tråd hvor folk lister sine hidtidige ønsker, således at disse kan give inspiration til andre? 🙂 Jeg mindes også at der var en sådan tråd sidste år 🙂
Alt dit toej stinker af deres sundhedsskadelige parfume, naar man har besoegt butikken. Du er godt klar over, at den kan fremstamme allergisk reaktion? I A&F's parfume er der fundet flere ukendte giftstoffer... Det er sgu skraemmende!
Men tilbage topic - oensker mig ikke noget, der er inde for raekkevidden af, hvad folk kan give, saa det er dejlig nemt :) Jeg har det desvaerre med at koebe, hvad jeg skal bruge. Saa de oensker jeg har, er primaert det, jeg ikke har raad til og derfor har resten af familien det sgu nok heller ikke - samt at de ikke sender julegaver til USA :) Men skulle man lave en liste, saa ville det nok vaere en bil eller lign.
tror jeg vil ønske mig en af de der instrumenter der kan se hvor armeringsjern og ledninger osv er i væggene... er i verdensklasse når det gælder boring af huller lige ud for armeringsjernet!
#2 kender jeg godt.. plejer også at købe det jeg skal bruge når jeg har brug for det!
i5-2500k - i72600k GTX470/GTX570 Samsung 830 series 64GB Komplet H2O setup til CPU og GFX Et par Scierra CC6 waders. 22-24´120Hz skærm Men ellers ikke det store 🤣 Det er alligevel mig selv der kommer til at betale den
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af skybear d. 06-12-2011 19:38:55.
Ny lommeregner den gamle er væk. (simpel texas) Ny ur har det med gå i stykker. (har ikke råd til ordenlig ch ur) Billet til Italien til sommer ❤ Ny forrør til vogn trænger til få skiftet vinterdæk med nice fælge nok uden for budget igen i år. tøj hjemmestikket sokker er dejlige gå i. know jeg ikke score med sådan noget, men det er ligemeget. 🤣 par ferrari klister mærker til pimpe Acer bærbaren lidt op. (ved godt heller ikke noget, som score rende rundt med) Ny bankboks til mine gamle mønter. Den er totalt smadret der skal en ny lås i. Ønsker jeg mig nogle nye lamper ønsker et par KH malerier ny skærm den gamle samsung skærm med blomster bagpå er pænt fensent. Ønsker mig noget 120 hz minimum fullhd. Tror den må vente. Tror Samsung har været fulde da de lavet siden bagpå ellers var det p.g.a prisen dengang. Måske ønske mig en tyskordbog. tur ned få håret kortet lidt ned engang til foråret. Ny kalender til hænge op 6x skrabejulekalender for spændingsensskyld sæt ravenheadglass til drikke af når man er tørstig
Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af Shadowhunter d. 06-12-2011 21:25:24.
#21 kæresten skal nok dukke op, men kræver man finder rigtige. Hun også gerne vil have en er svært, så har selvt lagt på is. Dette skyldes også man bliver sær når kun er halv vejen...
#21 kæresten skal nok dukke op, men kræver man finder rigtige. Hun også gerne vil have en er svært, så har selvt lagt på is. Dette skyldes også man bliver sær når kun er halv vejen...
Finder den rigtige.. 😲 Det ved man jo ikke, før end man hopper ud i det og prøver...
For at opsummere: Raadvad Sensei Knivserie Canon EOS 60D inkl 17-85IS objektiv (min mor siger man må ønske sig alt 😀 ) Apple TV2 Traktor Kontrol X1 Refx Nexus 2 Lennar Digital Sylenth1 Akai MPD26 Supra Skyboot Støvler, sort læder Samsung 830 SSD - 128GB
Da min far har været god at tale over sig, ved jeg allerede at jeg får hvertfald to af Raadvad knivene 🙂
#24 Du ved hun ikke er rigtige, hvis hun ikke vil danse med en ude i byen. Du ved hun ikke er den rigtige når man spørger om hun vil sidde på låret og hun vil ikke det. Du ved hun ikke er den rigtige, når gjort alt for score hende og hun griner af en når for vide man er dårlig. Du ved hun ikke er den rigtige når du har hende med i seng og ikke bliver til så meget. Jeg ved ikke om dag, finder den rigtige kvinde. Jeg ved hvad person, som ønsker være måske mange vil sige jeg ikke er... Man skal have noget mening med livet.... 🙂
Så kan vennerne lave dammer og jeg laver penge fin deal for mig. 🙂
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Shadowhunter d. 07-12-2011 18:59:31.
#24 Jeg for nok aldrig en kvinde, men går nok. Jeg tror også fleste mennesker ser jeg ikke for børn. Jeg konstant ser negativt på livet syntes skole er blevet nye opbevaring af folk ikke har andet gíve sig til. Det typisk er venner giver arbejde end papir med tal på fra ens skole...