#14 Interessen for AMD er noget større end den er for Intel hos mig, så det kan være derfor at jeg ikke har set så meget til SB oc. Jeg ved kun hvad jeg selv har prøvet med mine egne chips, og er derfor det jeg går ud fra 🙂
#16 Jeg siger heller ikke at det er umuligeligt, det lyder bare vilt i mine øre, da jeg ikke har prøvet andet end SB CPU'er der skal have så høj volt, men det handler vel om at være heldig at få en god chip..
#16 Jeg siger heller ikke at det er umuligeligt, det lyder bare vilt i mine øre, da jeg ikke har prøvet andet end SB CPU'er der skal have så høj volt, men det handler vel om at være heldig at få en god chip..
Kunne det evt kastes videre på andre komponenter i dit setup? Lyder for mig lidt sådan 🙂
#18 Jeg tvivler stærkt da jeg ofte skifter bundkort, og jeg har også haft en del RAM på systemet igennem tiden, og grafikkort er der også blevet prøvet en del af. Det kan kun være chippen..
Hvad med PSU'en? Den gang jeg gad rode med overclocking, oplevede jeg faktisk at blive begrænset af en PSU der åbenbart har leveret dårlig eller ujævn spænding..
#20 Min chieftek giv et stort udslag under testen af X79, hvor CPU'en hertil lugtede virkelig, virkelig meget brændt. Heldigvis overlevede den på grund af det nye SafeGuard i X79 platformen.
Jeg har fået en ny Cooler Master 800 Watt Silent Pro Gold istedet. Jeg har endnu ikke prøvet at clocke min 2500K, men 3960x skal køre med præcis samme strøm som med chieftek strømforsyningen.