jeg har downloaded den fra amd ati s hjemmeside og installeret den men den virker ikke den genkender ikke mit grafik kort den siger jeg skal installere den rigtige driver til mit 5850m hardware 😢
Gå ind på amd's hjemmeside,så Graphics Drivers & Software,husk at vælge notebook graphics,og så Radeon HD,og Mobility Radeon HD 5xxx series,og win 7 64 bit,hvis det er det du har.Den driver jeg kan finde er fra d.11/15/2011,link.http://support.amd.com/us/gpud...
Svaret blev redigeret 5 gange, sidst af tjalan d. 08-12-2011 00:20:15.
Det er to forskellige ting vi taler om her.. Catalyst-driveren til Mobility Radeon, som du nemt selv kan opdatere - hvor den nyeste er 11.11 - virker fint til BF3 og The Run.. Og kan sagtens køre med 8.732
Tjah altså.. Det låser sig ikke fast sådan uden videre - det betyder som regel at der er en komponent tilovers, som identificerer driveren som 11.11. Jeg så du havde driversweeper og CC-cleaner på skrivebordet - har du prøvet at bruge dem til at fjerne alt ATI-VGA software?
Der er i hvert fald gået noget galt under din installation.
I øjeblikket er det AMD, der står for grafikdriveren, mens systemdrivere er inkluderet i styresystemet. Det er rigtigt, at 8.732 er uddateret - den nyere udgave 8.911 er en del af Mobility Catalyst 11.11, som du skal have fat i:
Altså alternativt kan du lave en restore med F3, men ellers vil anbefalingen nok være, at du fjerner alt ATI-relateret software, og genstarter, og så installerer 11.11 helt fra ny.
tror du ikke på mig at det ikke er 11,11 jeg kan kommer over til dig og slette all ati diver og indstallere den fra msi og der vis stå 11.11 det det har fucked up
Jeg tror ikke du læser hvad jeg skriver. Hvis din installation af 11.11 skulle være helt korrekt, så burde ATI's driversignatur være 8.911 og ikke 8.732 - ergo er der gået noget galt og med stor sandsynlighed virker det ikke, fordi du har komponenter af forskellige versioner lagt ind.
Derfor - læs #22 og #24, så du ved hvad du skal gøre.
Kør Driversweeper for at fjerne alle AMD/ATI drivers. Derefter genstarter du og installerer den nyeste driver fra AMD's hjemmeside, som efter sigende er 11.11.
#27 - Lav en system restore (F3) og prøv med nyinstallering af 11.11 fra AMD's hjemmeside. Driveren fejler intet og skal virke. Hvis ikke det virker, så er det fordi dit system skal "nulstilles" pga. for meget bloatware.
#33: I det her tilfælde er det nok Windows, som er lidt for bloated - men jeg synes jeg har forklaret det så tydeligt jeg kan.. Jeg kan jo ikke forstå det for ham.
Definitely need the mobility ones for a laptop. Also, some laptop manufacturers require their own custom drivers, so if the generic ATI Mobility drivers don't install, check the laptop manufacturer's website.
indtaleret den nye fra amds side virker ikke fejl efter intall. jeg sletter den og install den fra msis side how nu virker ikke. sletter den og køre driver swepper og install igen den fra msi nu virker det med msis puha
så format hele pcen og prøver igen det samme problem kan ikke få ati,amds driver til at virke tilbage til msis