Moderator
Tilføjet: 08-12-2011 22:42:04
Svar/Indlæg:
7881/1165
#1: De er sådan jeg har forstået det. Jeg tror at sådan en producent som Zalman helst går lidt stille med dørene, og måske starter med, lige at stikke en finger i jorden. Man skulle jo nødigt miste det gode rygte. Det kunne måske også have noget at gøre med at 7000-serien er på vej, og det ville nok ikke være fedt for en nystartet producent at brænde inde med at lager af forældede grafikkort.
Dog er det da tre gode kort at starte med. De er da hurtige grafikkort, og generelt grafikkort entusiasterne går efter.
Moderator
Tilføjet: 09-12-2011 08:45:50
Svar/Indlæg:
7881/1165
#4: Hvis du kan finde et grafikkort fra slutningen af halvfemserne der ligner det lidt, så vil jeg æde min gamle hat. 🙂 Det var jo tiderne for det første Geforce-kort, 3dfx Voodoo3, og ATi Rage kort. Nok den mest kønsløse tid inden for grafikkort.
jeg kunne huske atikort fra 90er med 8mb hukommelse det tider men også dyrt 2800kr og så på 486 pc det bliver spændende at se hvad zalman byder i 7000series af amd kort
#4: Hvis du kan finde et grafikkort fra slutningen af halvfemserne der ligner det lidt, så vil jeg æde min gamle hat. 🙂 Det var jo tiderne for det første Geforce-kort, 3dfx Voodoo3, og ATi Rage kort. Nok den mest kønsløse tid inden for grafikkort.
Well spoken. der var kun triste PCB's med skrabet køle løsninger man ofte var nød til at skifte selv.
med mindre var var top modellerne som bare var plasteret til med div. heat sinks.