Hvilken PSU på ca 500W skal man vælge. det er til et lille system der står ved siden af sofaén, og er ved og blive milder sinsyg af den jeg har nu pga blæseren larmer,,
Viste ikke man kunne få passive fedt 😲,,, men vil jeg få noget ud af det, jeg har ikke nogen ting i der kommer til at belaste som stor Gfx eller andet,, så en alm vil stort set ikke tænde blæserén eller køre den hele tiden???
Nej tror ikke jeg har brug for 500W,,, men kan godt lige at sådan noget som en PSU er et par ´nr´ for stor 🙂 den bruger jo ikke noget mærkbart mere ved at ta en der er måske 200W for stor
Jeg vil anbefale dig at se efter en Coolermaster. Jeg hara et par stykker, og ingen af dem siger noget som helst, heller ikke når jeg presser mit system, som står ca 60 cm fra mig på bordet.
Jeg havde en Antec Phantom 500 watt psu engang, der er Semi passiv... Det er mega smart... Helt lydloes til omkring 400 watt og derefter starter blaeser og koerer dog kun i det behov, der nu er for at holde den kold...
Jeg har en enermax modu82 425 watt i mit mediacenter i stuen.
Den trækker varm luft væk fra en passiv kølet i3 540. Blæseren i min psu er den eneste blæser i systemet og den kan på ingen måde høres. Den er 1½ år gammel og stadig lydløs. Jeg er glad for at jeg sparede 800,- som en 100%passiv kostede ekstra den gang.