Hey Har lige anskaffet mig et nyt system med AMD fx-4110 og 2x gange 6950 i cf.. Nogen der har et bud på hva det vil komme til at koste og få vandkøling på dette?? Evt. et bud på hvad jeg kunne smide i?
Du skal tænke på at det koster mange penge at sætte vand på "hele" sin computer.
Jeg kan til sammenligning fortælle at jeg lige har bestilt vand til mine to GFX og det stod i godt 2.500 kr bare for kølehoveder, bagplader, 240mm radiator og fittings.
Nej det er rigtigt, men når det kommer tiol vand på GFX så synes jeg ikke rigtig at der er noget der er billigt. Blokkene koster jo minimum 650 kr stykket.
det lyder ikke så galt med de pris ideer.. mit kabinet er et: CM Storm Enforcer. kan skifte det ud hvis det bliver nødvendigt.. i kan evt gå ind og checke min pc på min profil.. havde tænkt mig at ofre 3000-5000 på hele projektet
#12 Vil anbefale dig at kigge igen så;) Hvis du vil have et topsystem, så ligger alt info på de 5 sider. Magter ikke at skrive det igen herinde når i har stort set samme dele 🤣
Så var den mail jeg lige har sendt lidt ligegyldig kan jeg godt se.
Ligger lige en lille bestilling alligevel.
Ja skal da ikke sige at det er sådan det hænger sammen.. 😳 Fik bare lige tanken, at de henter de sidste penge der kan hentes inden bixen lukkes ned... Sgu da mega dumt at sidde med et næsten tomt lager op til jul.... :yes:
Har lagt en bestilling på nogle fittings og en EK SLi bro og så har jeg sendt en forespørgsel på to blokke til GTX580, synes jo godt lige at han kunne skaffe dem hjem til mig til den fordelaktige pris 😀
Moderator
Tilføjet: 11-12-2011 21:11:34
Svar/Indlæg:
4982/47
Du skal vist ikke forvente svar via deres mail system 😛
Jo måske hvis der er penge i det for ham 😀
Spurgte via deres mail system, om de undersænkede M4 skruer jeg skulle bruge, nu også var undersænkede som på billedet (de hed ikke undersænkede i vare navnet)
Ja det er jo en anden sag så. Det kort laves der ikke vandblokke til så vidt jeg ved:) Så skal du have fat i en universal blok og sætte køleprofiler på rammene og det andet. Eller helt lade være med at køle grafikkortene
okay så sætter jeg nok bare på cpu og venter til næste år og køber den nye fra 7xxx serien og sætter vandkøling på det når det bliver muligt :) OT: Fede projekter du har p0Pe