Elitebruger
Tilføjet:
14-12-2011 16:14:24
Svar/Indlæg:
23132/740
Hey all
Så er den sgu gal igen, igen, igen... igen, igen... igen.
Har været hjemme hele dagen.
Kl. 14:30, gik jeg i kælderen, for at hente papir til printeren, tjekker postkassen.
Kl. 15:45, gik jeg i kælderen, for at hente et par vinterstøvler, tjekker postkassen.
Begge ture tog, omkring 2 minutter.
Nu kommer det virkeligt sjove, hold nu fast. Det er nemlig rigtig sjovt.
Første gang, tjekker jeg postkassen. Der ligger et brev fra boligforeningen om huslejestigning (igen, igen) og et brev til mig.
Anden gang, tjekker jeg også postkassen. Denne gang lå der en lille seddel; "Forsøgt afleveret d. 14/12" - Det sjove er bare, at der på intet tidspunkt har været banket på døren eller ringet på. Begge dele betragter jeg som overkommelige semi-finmotoriske opgaver, dog muligt, for de fleste mennesker.
Ringer fluks til PestDK og får en stakkels dame i røret, som høfligt forklarer mig, at når "pakkebuddet ringer på, bør man svare ret hurtigt, da de har travlt i denne tid."
Hertil kan jeg jo kun svare: "Kræver det så ikke, at pakkebuddet ringer eller banker på?"
Hun forstår dog ret hurtigt hvad det handler om, og undskylder sig med, at de - grundet travlhed - har hyret en masse afløsere. Hun lægger en seddel til ham, og så vil han (siger hun) ringe os op i aften.
Det interessante er bare: Hvis nu tumpen havde gjort sit arbejde rigtigt til at starte med, slap han jo for at køre turen en gang til og høre på mit brok.
... sådan en spassernar.
Stor ros til PestDK for (både ved 'centralen' og det lokale posthus) at tage det så roligt. Deres service er blevet langt mere erkendende, muligvis i kraft af, at de godt ved at ikke alle deres medarbejdere er lige serviceminded.
- Men det er sgu stadigvæk noget pis, at man betaler en arm for at få pakken leveret til døren, og så selv "kan få tilbudt" at afhente den på det lokale posthus.
... KAN DU SÅ FORKLARE MIG, HVORFOR JEG SKAL BETALE FOR AT FÅ DEN LEVERET TIL DØREN?!?!