nu fandt jeg endelig min bærbare, nu skal der bare en stationær til også🙂 hvad siger i til dette setup, nu er det et stykke tid siden jeg sidst har makket med pc, så råd og vejledning modtages med kyshånd. I må også gerne sige hvis der er noget der ikke passer sammen eller hvis der er noget jeg har glemt🙂
Hvis du tilkøber en god luftkøler kan din cpu clockes til god ydelse, men ved stock speed er den ikke så spændende. Og den PSU skal du ikke købe, sådan en energon 750 watt yder ikke mere end 400 max 500 watt, den er ustabil, og ikke energieffektiv. Køb hellere en 500 watts psu af bedre kvalitet, det koster dig måske 100kr mere. Du kan evt spare på kabinettet for at få råd til køler og en ordentlig psu.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shutdown d. 16-12-2011 07:55:59.
Normalt ville en quad core levere de bedste resultater, men i spil er det faktisk i3'eren der skinner mest igennem. Den er simpelthen så effektiv pr. kerne. http://www.tomshardware.com/re...
Ellers kan du spare de 600,- mere op og købe en 2500K. Det er den ultimative i spil. Du kan også altid opgradere din CPU hvis/når der bliver penge til det i fremtiden.