Det er mig med det koolance res der, der er altså ingen problemer med at bleede luft ud af den, der var bare en fitting der tog luft med rundt i systemet.. Det er rettet nu, og det kører fint fint..
Så #1 Du kan sagtens købe det Koolance Reservoir. Imo er det en af de pænere..
Jeg købte den ved www.aquatuning.de Men nej min pumpe kører på trin 5 nu og den er stort set ikke til at høre 🙂
Tror du så ikke der er noget galt med den? Min pumpe er FULDSTÆNDIG lydløs når den er på trin 1.. Og på trin 5 kan den knap høres.. Self kan det høres, men ikk noget generende..
Tror du så ikke der er noget galt med den? Min pumpe er FULDSTÆNDIG lydløs når den er på trin 1.. Og på trin 5 kan den knap høres.. Self kan det høres, men ikk noget generende..
det tror jeg ikke, jeg tror at det er fordi den rører min psu, da mit kabinet er for lille
det tror jeg ikke, jeg tror at det er fordi den rører min psu, da mit kabinet er for lille
Enig med #8
Der må være noget galt så. For min er også stort set lydløs på trin 5. jeg skal lægge øret helt ned til den for at kunne høre en meget svag brummen.
Men det kan selvfølgelig som du selv er inde på, være resonans.
Jeg har lige købt den EK top med res til D5..... Det har ikke været nogen succes... Der var ikke monteret o-ring i bunden, så den har lækket stille og roligt. Jeg har ikke fanget at den manglede, så jeg har strammet plexiglasset så hårdt at det er flækket. Så nu sidder jeg med en ubrugelig pumpe/ress kombo som jeg skal skændes med EK om i ugevis... 55 EUR ud af vinduet....
Ellers en super løsning, som jeg helst ville have spillede max.
MVH
Thomas