Hejsa hwt. Så har jeg brug for jeres hjælp igen. Vil have mig nogle nye hovedtelefoner igen. De skal hovedsageligt bruges til musik. De må gerne have en god dyb bund da jeg høre en del dubstep. Vibration vil jeg også gerne de har da det er rigtig lækkert til tungt og dybt musik. Har et onboard 7,1 lydkort. Tror min makspris er 500. Hvad har i af gode bud i den prisklasse? Tak for hjælpen på forhånd.
Jeg har aldrig prøvet et sæt der var godt nok. Ovenstående har mudret bas og byggekvalitet som en KIA fra start 90'erne. Men hvis man ikke er lydnørd så giver det en god effekt.
1#som 2 siger, giver en effekt af mere bas. 2# Okay, Er ikke totalt lydnørd, men vil da være ganske ærgelig over at sidde med total nitte lyd så en vis kvalitet er da at fortrække.
Logitech G35 de koster lidt mere, men der er vildt go bass og lyd i dem :) Jeg har et par jeg hovedsageligt bruger til gaming, men de gange jeg har hørt musik på dem har jeg nydt det :D
4# G35 er helt sikkert et lækkert sæt, Men synes lige det mangler det sidste til musik som dubstep. Tager gerne stadig imod bud da jeg stadig ikke har bestemt mig..