Outlook Express er underlig?

Software d.  22. december. 2011, skrevet af Nordjyden
Vist: 650 gange.

Nordjyden

Overclocker
Tilføjet:
22-12-2011 01:03:52
Svar/Indlæg:
69/15
Hej.
Når jeg åbner mine mails i Outlook Express står de rodet og jeg kan ikke se billederne. Hvis jeg så klikker VIS og så MEDDELSE I HTML vises de rigtig, indtil jeg lukker mailen, for så senere at åbne den igen, så er det noget lo.. igen, og skal så klikke MEDDELSE I HTML igen. Det skal jeg gøre ved hver enkelt mail, og der er MANGE.
Hvad er der lige sket? og hvorfor?
Hvordan får jeg det normalt igen?

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af freak_master d. 22-12-2011 03:00:25.
vindum

Superbruger
Tilføjet:
22-12-2011 01:56:13
Svar/Indlæg:
365/0

qpad

Superbruger
Tilføjet:
22-12-2011 02:22:31
Svar/Indlæg:
238/42
Ret din overskrift, jeg kan ikke forstå hvorfor du som så mange andre skal skrive den slags ord i en overskrift, nu kender vi ikke din alder men det kan jo være en af forklaringerne. Ring til microsoft de hjælper dig gerne, medmindre du har en pirat licens for så er det dem der FUCKER dig ! 🤣

Nordjyden

Overclocker
Tilføjet:
22-12-2011 12:38:06
Svar/Indlæg:
69/15
#1. Tak, men det var desværre ikke løsningen.
#2. Da jeg har en OEM licens koster det fuc.... meget at få dem til at hjælpe. Så kan jeg lige så godt købe et helt nyt styresystem. Jeg mente helt sikkert, der var nogle kompetente personer der kunne hjælpe herinde.

Morphos

Elitebruger
Tilføjet:
22-12-2011 13:25:39
Svar/Indlæg:
53/6
#3 Før du beslutter dig for vi er totalt in-kompetente herinde så prøv lige at checke det link #1 har lagt.

Jeg er selv ret sikker på det handler om lige at kigge i dine indstillinger og finde noget med "læs kun som tekst" eller noget der ligner.

Nordjyden

Overclocker
Tilføjet:
22-12-2011 13:58:41
Svar/Indlæg:
69/15
#4. Når jeg skriver: "Jeg mente helt sikkert, der var nogle kompetente personer, der kunne hjælpe herinde".
Så er det det jeg mener. Jeg har efterhånden fået så meget hjælp herinde, så jeg ved, jeg mener rigtig. Når jeg opretter en tråd, er det for at få hjælp fra de personer, der er mere kompetente end jeg selv er.
Det er en skam, hvis en uheldig overskrift, får tråden drejet i en negativ retning. Havde jeg vidste nogen ville føle sig trådt over tærene, havde jeg formuleret teksten på en anden måde.
Desværre kan jeg ikke finde hjælp i linket. Det tætteste jeg kommer er, at klikke FUNKTIONER - INDSTILLINGER - LÆSNING. Her er der markering i Læs alle meddelser som alm. tekst, hvilket der sikkert ikke skal være, men alt er nedtonet, så jeg kan ikke fjerne markeringen. Hvis nedtoningen kan fjernes, så jeg kan fjerne den markering, tror jeg problemet er løst.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Nordjyden d. 22-12-2011 14:03:38.