jeg har lillebroren på 14" og det kan stilles op sådan her:
det er det tætteste jeg kunne komme på den helt rigtige bærbar, bortset fra et par ret graverende fejl:
touchpadden, som ellers er fed at bruge, kører med en lile smule forsinkelse, og det er virklig irriterende.
skærmen, som ellers var en af hovedgrundede til at jeg købte denne bærbar pga den høje pixeltæthed og smalle ramme, har bare ikke et kontrastforhold der er godt nok. er i gang med en grafisk uddannelse, og når jeg sammenligner med macbook pros som 95% på af de andre studerende bruger, falder den her bare igennem.
og så er softwaren der styrer fn knapperne bare elendig. selve layoutet er ok, men det er altid et par sekunder bagud, fordi det skal loade den der åndsvage onscreen grafik, der viser hvor højt der er skruet op for lyden eller lyset i skærmen eller tastaturet. desuden hakker musen mens skærmen fader, hvilket gør lyssensoren ubrugelig, da man pludselig får en mus der hakker hvis der kommer en sky forbi eller lignende.
og specifikt for den computer jeg fik leveret er powerknappen meget træg, så man skal trykke virkeligt hårdt på den for at den tænder computeren, plus at der er en ridse i "L" knappen som derfor lyser op.
alt i alt en rigtig fed computer, men med de ovennævnte fejl. jeg fatter ikke at samsung ikke gør arbejdet HELT færdigt nu de var så godt i gang. det på sin hvis stadig kun apple der kan levere hele pakken, selvom det irriterer mig at skulle sige det..