Jeg tror at det gode gamle Logitech Z5500 højtaler sæt vil være løsningen for trådstarteren.
Der er god lyd, det er souround når han vil se film, og bassen kan også godt følge med.
Selvfølgeligt har det sæt bare lige det "men", at det er til computeren, og ikke til anlægget.
#16 Jeg bakker #17 op.
CV er nogle tunge højtalere, der kræver en stærk power ampl.
Jeg har selv haft mine DS10 tilsluttet til min far's anlæg (Et Onkio fra 80'erne på 2*200W), og det lykkedes det sq at brænde bassen og mellem tone af i begge højtalerne, fordi den ikke var stærk nok.
Så fik jeg fat i et par NAD forstærkere og brokoblede dem, så jeg havde 2*300W, så skal jeg hilse at sige, at naboerne blev negative, og også genboen.
Engang ville genboen ikke skrue ned, da han "gik i haven, og gerne ville høre musik".
Så satte jeg bare gang i en techno skive på mit anlæg, og gav det halv power. Siden da, hørte jeg ikke mere musik fra genboen, der boede i næste boligblok.
Tom: Ja, CV er overvurderet af mange, og Ja, de spiller ikke så rent som "sneglene" (Kan ikke huske hvad de hedder, de fås i blå og hvid), men damn hvor kan de levere bas, og de gamle CV 15-15 de kunne sq spille hele esbjerg midby op, når de blev koblet på den store NAD effekt-blok.
I dag vil jeg også hellere købe noget Dali eller B&W, og så en god aktiv sub, men jeg er sq også glad for det NAD anlæg jeg har nu med mine DS10'ere. De kan altså også sagtens spille lavt, man skruer jo bare ned for bassen på forstærkeren, så er de også til at holde ud at høre på.