Superbruger
Tilføjet:
23-12-2011 21:59:10
Svar/Indlæg:
220/66
Hej alle kloge mennesker,
Først vil jeg da lige sige glædelige jul, selv om det først er om et par timer :)
Nå, jeg har så juleferie nu, og kunne så godt tænke mig at game til SWTOR her til aften, men det kan jeg sjovt nok ikke.
Jeg har forudbestilt og har kunne spille siden onsdag d. 14/12, har dog ikke spillet siden d. 19/12.
Når jeg prøver at logge ind, så står der, "There is currently no active subscribtion on this account". jeg subscriber så, men det virker stadig ikke.
jeg har så fundet ud af at man skal gennemgå sin account for securrity questions, og alt det der, og så falder jeg over noget andet man også skal, "Redeem an official Game Product Registration Code (not a pre-order code; see below)" her er så mit problem, jeg kan nemlig ikke finde den rigtige key, kun den jeg har brugt til pre-order, eller det er det der står når jeg prøver at smide min key ind. så hvor finder jeg denne key henne?
jeg kan finde en key i min mail som jeg fik da jeg pre-ordered, og en på SWTOR spillet på origin, de er dog identiske. nogen der har været udsatte for det samme, og som ved hvad jeg har overset?
på forhånd tak, og igen, god jul.