Er det ikke bare at finde et af dem hvor hun kun betale for sit forbrug. Men ellers er det nok så noget som CBB, Telmore, Onfone. De har alle noget til 99 kr/mdr. med fri sms og mms og 2 timers tale.
Moderator
Tilføjet: 26-12-2011 16:04:57
Svar/Indlæg:
3863/538
-> #12
Jeg tror du misforstår mig..
Det er ikke gebyr vi snakker om. Hvis du skal have "fast overførsel" hos CBB, sætter du selv en grænse for hvornår der skal indsættes penge...Så hvis du har en pakke, som du overskrider, så hæver de bare penge igen. Det jeg lidt er ude efter, er at have et abb. til fx. 150,. og så skal det ikke koste mere end det! Jeg er godt klar over at der er gebyr, hvis du vil have begrænsning..Netop derfor det er så vigtigt at vælge rigtigt første gang...De penge kan lige så godt til taletid ikke???
Så skal i bare have det der bibob basis. Der spærrer de for udgående trafik når saldoen passerer 0 kroner. Og bliver automatisk låst op igen når du har tanket taletid.
Moderator
Tilføjet: 26-12-2011 23:56:13
Svar/Indlæg:
4982/47
Og du misforstår helt sikkert mig 😛
CBB Minut = Taletid = Ingen udgående opkald uden penge på saldoen.
Random abonnoment = fast betaling for en given ydelse = Udgående opkald koster efter det betalte forbrug er opbrugt ofte op mod 60øre/min og en begrænsning af abonnomentet medføre altid et gebyr.
CBB abonnomenterne er en smule anderledes, men det ved jeg godt, jeg har brugt CBB siden de kom til i sin tid 🙂
Altså:
Taletid = ingen "overtræk" af saldoen.
Abonnoment = altid overtræk af saldoen når den er opbrugt, medmindre man for en begrænsning på.
Hvis du stadig ikke er med på hvad jeg mener, så bare lad som om jeg skrev det samme som #16 😀
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Cocio21 d. 26-12-2011 23:56:45.
Jeg har bibob, og er usædvanlig glad for det.. De har sekund afregning, og det er altså rigtigt fint, en god kundesupport. eks. 0øre i opkaldsafgift og 0øre i abb. 1øre pr. sekund(taletid) og 8 øre pr.sms. De har inkl. bibob til bibob, så hvis dig og konen får bibob, koster det gratis at tale sammen.
Alternativt kunne være deres 3 timers abb. med fri sms og mms, samt 3 gb data, hvilket i jo så ikke bruger.
De trækker pengene til d.1 og det kører automatisk. De trækker kun penge hvis du køber "ekstra" services så som deltager i sms konkurrence eller lign.
Jeg kan kun anbefale bibob. Lækkert og rigtigt billigt.
Moderator
Tilføjet: 03-01-2012 20:55:52
Svar/Indlæg:
3863/538
Så fik vi løsningen lige præsenteret af CBB! 😲
En 6-timers talepakke med fri SMS og fri MMS - men UDEN data.
Intropris 59,50 for de 2 første måneder. Herefter 119 pr md - og skulle man for brug for data, kan den laves om til "alt-i-en" pakke til 149.- (hvilket vi dog IKKE gør jf tidligere indlæg!)
Det er stadig baseret på taletid. Men CBB sender SMS 3 dage før der skal betales igen. :yes:
Så vi er glade!
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af jmose d. 03-01-2012 20:57:11.
Oyster har jeg og dem kan jeg ¨simpelthen ikke stå indenfor da jeg absolut ingen signal har på hverken HTC desire, eller min nye LG optimus 3d. Ingen signal i gladsaxe, bogense eller hundested blandt andet. Telmore har altid fungeret for mig.
Har selv M1 50Min/50SmS. Gratis50 uden måndeligt abb, som køre på TDC network.. Har haft CBB før i tiden som køre på Telias network og der var ikke andet en bøvl med at få et godt siganl.
Her i husstanden har vi 3 og CBB. Begge udbydere fungerer tilfredsstillende. CBB er 100% forbrugsafhængigt og benytter Telenor's sendenet. 3 er med deres Mini abonnement til kr. 149/pr. md., hvilket omfatter 1 times tale, fri sms og mms samt 1gb data. Dertil har man så mulighed for at købe billig mobil med tilskud - dette kan man ikke med vores CBB abonnement.