Hjemmeside m. webshop

Diverse d.  27. december. 2011, skrevet af KomAnton
Vist: 550 gange.

KomAnton
 
Superbruger
Tilføjet:
27-12-2011 17:00:39
Svar/Indlæg:
78/3
Min søster har en butik hvor der sælges mad og tilbehør til dyr og hun vil gerne ha' en hjemmeside med webshop.

Sagen er den, at mindst fem forskellige har lovet hende guld og grønne skove, men alle har haft det hele i munden - så hun står stadig uden hjemmeside.

Jeg har så fået til opgave at skabe kontakt til en som kan løse opgaven uden at lyve og uden at snyde.

Er der en her der kan og vil lave en hjemmeside med webshop til min søster, eller er der en som kan henvise til nogen man kan stole på?

Hun er selvfølgelig klar over at den slags ting koster penge.

Her er den nuværende side, men den fungerer ikke:
http://staldenbutik.dk/
xt0m
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-12-2011 17:13:26
Svar/Indlæg:
2587/91


Sweet_Dane
 
Superbruger
Tilføjet:
27-12-2011 18:15:23
Svar/Indlæg:
138/1
Hej
Det lyder ærgeligt at ingen har kunne leve op til forventningerne.

I er velkomne til at skrive til mig, med detaljer omkring hvilke funktioner, mm. der skal være, samt betalings løsning der ønskes.
Så skal jeg nok kigge på det og vende tilbage.

Sender lige PM med E-mail adresse.


@ngler
 
Redaktør
Tilføjet:
28-12-2011 10:38:57
Svar/Indlæg:
4033/364
Nu er jeg selv projektkonsulent som bl.a. har en del projektstyring omkring udvikling af diverse projekter - og det er hårdt arbejde at styre en udvikler.. (da langt fra alle er specielt forretningsorienteret)

Men hvad er det som der ikke virker på den nuværende side ??

Det kunne (for mig) godt lyde til at din søster ikke har været helt skarpt i at formulere hvad det er hun skal have (funktioner, indhold (som man typisk selv skal lægge ind), hosting aftale mm.

lært af erfaringer - det er meget vigtigt at få den del på plads først - især hvis man ikke helt ved hvad det er man vil have.. for resultatet bliver ikke bedre end udgangspunktet - i bedste fald bliver det lappeløsninger.

Der findes en del freeware shoppingsystemer som Megento, zen chart (kan prøves her) http://php.opensourcecms.com/s...

men det kræver en del at sætte dem op så det er pænt.


Don
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-12-2011 15:24:59
Svar/Indlæg:
644/8
ring til scannet.dk Det er nok danmarks største og mest proffesionelle.

Når det drejer sig om webshop med dankort betaling skal hun ikke bare hyre en dygtig 17 dreng, men et firma der har lavet det tusindvis af gange før.


KomAnton
 
Superbruger
Tilføjet:
28-12-2011 16:20:35
Svar/Indlæg:
78/3
Foreløbig tak til alle for indput.

Det hun klager over med den eksisterende side er at den aldrig er lavet færdig og den er svær for hende at opdatere. Webshoppen fungerer slet ikke.

Jeg tror at hun har behov for en der kan holde hende i hånden og hjælpe hende igennem hele processen. Måske også som #3 er inde på, at få hjælp til at formulere hvad behovet egentlig er.
Og så er det afgørende at det færdige resultat er nemt at opdatere og vedligeholde, for hun er ikke lige den aller skarpeste med en computer.