Har du prøvet at gi rammene lidt mere power?
Prøv evt at gi dem 0,1v - 0,2v mere når du booter på 4 stænger 🙂
Det er da et forsøg vær 🙂
Lol det er Proshop fordi når man ser på ramene er alt fulstendig magen til hinanden ver.6.1. 800MHz. 5.5.5.18. 1.80V så den må du længer ud med, og alle ram er også købt samme tidspunkt samme sted.. plus jeg arbejder med computer til daveligt så det er det allerføste jeg ser på når jeg modtarer noget nyt fra Proshop alt er magen til.Der er mange problemer med Asus P5 bundkort/Intel P45chipsæt og Corsair ram særlig Dominator, det er så ikke Dominator vi taler om her men problem ligger i at det ene sæt er V2.1 og V6.1, det er lavet med forskellige chips.
I denne situation er skylden ikke Proshops men derimod køber som ikke har sørget for en vare som er identisk med dem der allerede er købt, v.6.1 er nye udgave og gamle er v2.1 forskellen er tydelig hvis man tjekker på Corsairs hjemmeside og forum (google giver også svar).
Det gamle v2.1 er med Qimonda chip og v6.1 er med PSC chip.
Gå til top - Gå til sidste post - Quote- Anmeld#7 Det er jo bare "Skod"
Men et af problemerne som Proshop og andre internet firmaer er ude for er at folk køber en stang RAM, som så er defekt. Men i stedet for at returnere den og sige at den er defekt, så benytter de sig af deres 14 dages fortrydelses ret, og får pengene tilbage. Så står butikken igen med RAM som de tror er OK men er defekte.