-> #40
Men, det er jo i tråde som denne, der løbende kommer forslag. Jeg tror, at en del af folks frustration netop kommer sig af: "Vi er jo kun mennesker", "vi har ikke oceaner af tid", "det er frivilligt arbejde", etc.
- Jeg ved ikke, om I noterer forslagene, for jeg synes der er mange gengangere. Jeres "dette arbejdes der på", giver ikke det overblik som mange måske savner?
Folk kommer med et forslag: "Vi mangler en bedre søgefunktion."
De får et svar: "Det kigges på det", eller "det har vi ikke tid til lige nu, men vi kigger på det senere."
Og så plejer der ikke at ske så meget mere end dét.
Det samme gælder de andre forslag der kommer hér, såsom at man skal udfylde sin profil. Det er ikke et forslag jeg selv synes om, da nogle folk vitterligt ikke ved hvad de har siddende i computeren - og derfor også skal have hjælp til at udfylde profilen.
Det kunne I jo så få et forslag om, at oprette en side eller lave en video, der forklarer hvordan man identificerer hardware i sin computer - evt. vha. 'dxdiag', 'CPU-z' el. lign.
Det jeg mener er blot, at folk kommer med forslag og bliver [tit] mødt med undskyldninger for hvorfor det ikke er blevet eller bliver lavet.
"Vi er kun mennesker"
"Vi er alle forskellige"
"Vi er frivillig arbejdskraft"
"Vi skal også huske at tage hensyn til..."
Og ja, som tidligere crewmedlem kender jeg dem godt. Alt for godt.