samle alle emails i en folder i Oulook 2010

Software d.  29. december. 2011, skrevet af morra19
Vist: 527 gange.

morra19
 
Moderator
Tilføjet:
29-12-2011 22:13:00
Svar/Indlæg:
2672/468
Hej Alle,

Jeg har fået mig en 2010 Officepakke (gæt hvornår).

Mit problem er nu, at jeg har 2 mailadresser som jeg bruger, og ønsker derfor at Outlook henter begge mails, og bare ligger dem i en stor bunke efter dato og tid. Det har den gjort i både 2003 og 2007.

I den nye bliver hver konto delt op, og når jeg så importerer de gamle mails jeg havde taget backup af, så bliver de placeret som en helt 3. mailkonto.

Som sagt ønsker jeg at slå det hele sammen til en enkelt konto.

Håber nogen kan hjælpe.
martinta
 
Senior Skribent
Tilføjet:
29-12-2011 22:20:49
Svar/Indlæg:
2826/100
Skal siges jeg ikke har testet nedenstående i praksis, men tror du kan gøre det ved at gå ind i "file -> account settings --> account settings", her kan du se begge dine e-mail adresser, så skulle der gerne være en knap i bunden der hedder "change folder" altså hvor den skal ligge de indkommende mails.

Som sagt har jeg aldrig haft behov for det eller testet det. Men tror det vil virke 🙂


Tuborg40
 
Nørd
Tilføjet:
29-12-2011 22:37:00
Svar/Indlæg:
12/1
Du kan også bare lave en regel, der flytter alt fra den ene mappe til den anden - tar 1 minut max - ligger under funktioner...