Superbruger
Tilføjet:
01-01-2012 21:52:15
Svar/Indlæg:
123/25
Hej. Vil først sige at jeg ikke nævner nogen navne (for at undgå at reklamere), da det ikke er en intention om at reklamere, men mere for at få noget information om jeg spilder min tid på mit projekt eller ej.
Der er mange (såvidt jeg ved) privatpersoner som lejer servere hos serverloft, hetzner, etc., sikkert mest fordi at man ikke kan sådan noget herhjemme. Det er noget jeg gerne vil prøve på at udbyde.
Til sagen: Det er sådan at jeg står og kører en enkeltmandsvirksomhed hvor mine bedrifter er at udleje dedikerede servere og colocation.
Lige kort om hvad det er:
Dedikeret server - en server du lejer hos os, hvor vi sørger for al hardware-mæssig service. Det er ligesom var det din egen server, bortset fra at vi ejer al hardwaren.
Colocation - du ejer din egen rackserver (eller tower for den sags skyld), som du gerne vil stille i et datacenter. Det klarer vi så hvor vi giver dig internet og strøm - du sørger dog selv for at din hardware virker.
Nu vil jeg så gerne høre om der er et "marked" for det her, altså nogen der ville have sådan en service? Jeg kan huske engang for et par år siden hvor jeg selv var ivrig efter det men der krævede ALLE at man var CVR-registreret, eller ville binde sig i mindst 12 måneder - sådan er det ikke hos "mig", jeg tilbyder også det her til privatpersoner.
Priser osv. ER i bunden i forhold til andre danske konkurrenter men jeg vil ikke komme mere ind på det. Desuden skal det nævnes at alt udstyr hostes i danmark (og ja, i et "rigtigt" datacenter).
mvh mean