skal have mig en ny pc, skal bruges til spil og videoredigering/konvertering. havde forestillet mig dette setup, forslag til forbedringer ændringer modtages meget gerne.
Hellere en 2600K. Billigere og yder det samme, stort set. Jeg ville også uden tvivl vælge en anden PSU. Hvorfor 1000W i øvrigt ? Dit setup kommer knapt nok over 350W med et solidt overclock. Som en sidste ting, synes jeg du skal kigge på Crucial M4 256GB. Den er betydelig mere stabil og så vidt jeg husker omtrent samme prisklasse.
#3 Du skulle nødig brænde dit system af pga en psu, så nup sådan noget som Chieftec fx har jeg selv - køre super godt. Derudover tag et 2GB 6950 da det alligevel nemt kan flashes til 6970. Men husk det skal være 2GB! 🙂
#6 Bedre, men stadig 6950 IMO
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Tha_noob :) d. 02-01-2012 16:34:33.
#8 Enten Xfx, Seasonic eller Chieftec psu. Hold dig fra Corsar valuebuilder serie psu, de piver for et godt ord. vx serie eller hvad de hedder før jeg ville sådan en.
Inter-tec plejer også lave noget okay, men ikke vilde kvalitet.
normalt skal du regne med 550 kr for en god kvalitet psu.
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Shadowhunter d. 02-01-2012 17:14:55.
#13 Jeg ville måske tage et andet drev. På den anden side, så er vi 2012. Jeg tror Blue ray vil blive mere mainsteam. Jeg er selv med på Blue ray bølgen, som sidste nye medie læsebart til pcen.
synes nu heller ikke bd brænder er så dyr, priserne er faldet mget siden jeg købte første gang. første jeg gang jeg købte løst hardware gav jeg 4000 kr for 4 megabyte ram