Det er efterhånden et stykke tid siden jeg har holdt øje med markedet så kan ikk helt forholde mig til om disk priserne er faldet tilbage igen til hvad de var før oversvømmelsen i Tailand..
Skal nemlig til at have fat i en momentus XT 750gb..
Grunden til jeg spørger er at jeg gerne vil kunne forholde mig til om prisen stadig er fx dobbelt af hvad det har været eller om det ikk ligger mere end 10% ekstra idag.. Så kan jeg nemlig vurdere om jeg skal vente i 2-3 uger mere eller bare købe en nu :)
Det er meget forskelligt. Det er ikke alle der har sat priserne helt sindsygt højt. men over 200% er ikke unormalt Kiggede de selv på en XT inden oversvømmelsn, dog en 500GB model der lå den på 800 kr nu ligger den på 1100 kr hos BJ-trading http://www.bj-trading.dk/bjsho...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af skybear d. 02-01-2012 22:22:31.
Ingen tvivl om at de er høje. Derfor har jeg i mit nye build brugt en HDD fra konens defekte bærbar. og venter på at priserne kommer ned eller find en brugt til den rette pris
#5 Skal bruge det i en bærebar. Ville meget gerne gøre det på den måde hvis jeg kunne men har kun plads til en 2,5" disk.. Så har ikk rigtigt et andet alternativ..
Moderator
Tilføjet: 02-01-2012 22:42:39
Svar/Indlæg:
4982/47
Ah ja self 😛
Men den var nu ellers gået med den SSD og HDD jeg lige kunne ca priserne på og brugte som udgangspunkt (Vertex 2 60GB/ random 1TB+ HDD, eksterne er jo også billigst tilmed)