Probs med DVD Shrink & NEO 6!

Software d.  04. januar. 2012, skrevet af per_folmann
Vist: 747 gange.

per_folmann

Elitebruger
Tilføjet:
04-01-2012 22:38:55
Svar/Indlæg:
176/83
Jeg har med succes tidligere sat det op på min bros Win. XP. computer så han kunne kopiere dvd video med DVD shrink, og NEO 6, nu har han så fået en Win.64 bit maskine og vil gerne køre med samme setup,
Da det er meget nemt og køre automatisk, med at DVD shrink selv starter NEO op, og han bare skal putte en skive i når den er færdig med at rippe, og resten køre af sig selv, det skal lige nævnes at han ikke er nogen haj til pc, og at jeg hjælper ham online via Team viewer.
Begge programmer kan sagtens køre på win.7 også selv om det er 64bit. Og at den advare om at de ikke er understøttet, og nu kommer problemet:
Når DVD Shrink er færdig med at rippe, skyder skuffen ud, der kommer en ny skive i, starter NEO, så står den bare og køre og køre som om den ikke kan læse den nye tomme dvd skive, er det nogen der ved hvad der er galt?
En tidligere kollega fortalte et det kørte fint hos ham med samme setup, og jeg har nu brugt lang tid på nettet for at finde ud af hvordan vi kommer videre, men kan ikke finde noget på netop dette problem,
Hvordan får vi den til at læse den nye disk og brænde på den?

Venligst

Per
Sønne

Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2012 08:03:24
Svar/Indlæg:
2263/135
Jeg har selv haft samme problem, hvordan jeg løste det kan jeg ikke huske, eller om jeg overhovedet fik løst det. Men du kan gøre det, at når den er færdig med at rippe, så starter du bare Nero op og brænder en helt almindelig skive.

Jeg har selv problemet nu, og tror at DVD shrink skal bruge en gammel version af Nero for at starte op efter den er færdig med at rippe. Og her taler vi nok om en version 6 eller deromkring. Fordi DVD shrink ikke er blevet opdateret i lang tid, så er det nok ikke optimeret til den nyeste version af Nero. Bare spekulationer fra mig..

MSJ1982

Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2012 09:54:22
Svar/Indlæg:
3577/353
Gem det som Image og brænd det med Imgburn

per_folmann

Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2012 11:10:11
Svar/Indlæg: