z68 har ike onboard - den trækker det fra CPU'en.- Så afhænger af din CPU vel.. Hvilken CPU har du? I din profil står i7 920 - men det kan vist ikke passe :)
Jeg tror, at jeg vil foretrække 9500GT, men det er nok også bare fordi, at jeg selv vil synes at det er det bedste men ja, som Swayde siger, vil jeg heller ikke satse på mere end 1024x768 🙂
9500 GT er jeg ret sikker på, er stærkere. Dog ikke helt så meget og jeg ville ikke døje med andet end det HD 3000 der sidder i CPU'en, så længe der ikke er den store forskel.
Lige vildt nok og smide en SSD i en PC til en 5 årig 😲 bare det at han har fået en i5 2500K som OC'er fra 3,3 til 4,2 ved et tryk i bios 😎 Dejlig maskine
#14 det er sikkert fordi den ikke understøtter directx 10, eller shader version et eller andet... stol på 3dmark ;) (og så understøtter hd vidst hw decoding af mkv/h.264, det gør 9500gt sikkert ikke)
Nej, WEI er ikke seriøst. Jeg ville helt sikkert også tage 9500 kortet, faktisk ville jeg nok finde noget hurtigere, det er jo ikke fordi et lille 5750/5770 kort kommer til at smadre budgettet.