#10 PSU'en (strømforsyningen) er sådan lidt ligemeget, medmindre du vælger to kort. Men 2400 til 2500K er super, fordi hvis du bare får den op på 4,5 GHz så rykker den.
Og nej, den er ikke ligeså udviklet som harddisk teknologien selvfølgelig, men den er efterhånden rimelig godt udviklet og det problem du snakker om, det løses ved TRIM som er på alle SSD'er idag, så det behøver du ikke at bekymre dig om.
Jeg forstår simpelthen hvorfor du ikke vil samle selv, det er forholdsvis nemt, og jeg ved at der er flere fra HwT som bor i Næstved, og selv bor jeg i Faxe, så altså hjælpen er lige om hjørnet.
Og nej, det er jo rimelig billigt ift. hvad der er i den, men du skal tænke på at ham gutten som står og samler den får omkring 150,- i timen eller sådan noget, så hvis det bare tager 2 timer, så kan du nok regne ud af der skal rykkes lidt ved den pris de køber tingene ind til.
Jeg er helt sikker på at hvis du søgte efter hjælp til det herinde, så ville det ikke koste dig mere end en pizza og en 1,5 L kondi 🙂