Hmm, aner ikke hvorfor der er kategori der hedder komplett.dk... Er de da ringe/utilregnelige? Har tidl købt fra dem med god service og levering?...nuvel...
Nuvel, nu har de tilbud på to x bærbare. En hurtig vurdering af de to? Hvorfor søren er den sidste dyrere? Er de overhovedet et par gode køb?
"Hmm, aner ikke hvorfor der er kategori der hedder komplett.dk... Er de da ringe/utilregnelige? Har tidl købt fra dem med god service og levering?...nuvel... "
Inden du spørger om sådan noget, kunne du måske lige prøve at undersøge hvorfor komplett.dk har fået sig et forum her på hwt.
#1 Tak for et yderst besvarende indlæg. Specielt at du forholder dig til spørgsmålene. Omkring kategori...Jeg kommenterede bare at jeg undrede mig. Ikke kritik iøvrigt, har gode erfaringer med komplett som jeg også skrev...og kunne ikke finde svaret inden jeg begyndte, ellers havde jeg ikke skrevet det. Men jeg kan se du kender det....sig det nu! ;)
#4 Den ser god ud. Jeg har sq bare svært ved at overskue alle de forskellige modelnumre på de HP computere, og HP's hjemmeside hjælper ikke ret meget. Hvad dækker alle de 6141, 6100, osv over!