Det er sgu lidt synd.. en opsummering af flere ting

Komplett.dk d.  06. januar. 2012, skrevet af Die_Happy
Vist: 2309 gange.

Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2012 15:47:40
Svar/Indlæg:
3385/80
Jeg foretrækker at samle alle mine køb ét sted, også efterfølgende køb - og den seneste tid har det været komplett.dk - det er på trods af der er gebyr for at afhente og at levering ikke kan ske til døren.

Stod og skulle til at bestille en omgang hardware, og havde forinden samlet det hele i en indkøbsliste. Nå, men mig ind og kigge på listen:
- Bundkort steget 90 kr. i pris
- Harddiske (2 stk) steget 50 kr. i pris pr. stk
- RAM steget 60 kr. i pris
Samlet stigning: 250kr.

Oven i det er i 350kr. dyrere med bundkortet, end de billigste herhjemme.

Supporten har før været flinke til at give en konkurrencedygtig pris, så måske jeg kunne være heldig igen? De skarpe læsere har nok allerede gættet udfaldet, baseret på trådens titel. Og rigtig gættet - ingen hjælp at hente. Fik at vide at ordren var for lille.

Så endte med at 2/3 af min ordre blev lagt hos en anden butik istedet, og det resterende (et kabinet, en PSU og en tube kølepasta) får jeg så lov til at betale 100kr. for at afhente.


Der ærger mig at skulle betale 40 kr. for at få lov til at afhente småting i jeres butik (og i dette tilfælde: 100kr. for kabinet), når det ofte er den pris jeg skal betale for at få noget leveret til døren.

Og vil jeg endelig have det leveret, så kan det kun blive til det nærmeste posthus. En af jeres supportere fortalte mig at PostDK vil have 15 kr. mere for at levere det til døren.. jeg skulle da gerne betale de 15kr. ekstra! Det er peanuts i forhold til at skulle hente hardware for 9000 kr. på posthuset og så slæbe det hjem.


Jeg håber virkelig at i vil tage denne konstruktive kritik til efterretning.


Tråden blev redigeret 4 gange, sidst af Die_Happy d. 06-01-2012 15:49:55.
illuzioN
 
Superbruger
Tilføjet:
06-01-2012 16:36:08
Svar/Indlæg:
264/40
Forstår ikke helt det første. Efter du har lagt tingene i indkøbskurven hos Komplett, stiger priserne når du vil betale? For det vil jeg have svært ved at tro :)


skybear
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2012 16:46:34
Svar/Indlæg:
593/56
#1
ikke hvis de har justeret priserne imens.


Nittenti
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2012 16:49:33
Svar/Indlæg:
1495/34
#1

Indkøbsliste og ordre er 2 forskellige ting

Indkøbslisten kan være 4 uger gammel, og når man så placerer ordren så kan prisen være steget, eller faldet


Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2012 17:12:58
Svar/Indlæg:
3385/80
#3 Den er desværre kun én dag gammel. Prisændringer er der ikke så meget at gøre ved - heller ikke det jeg brokker mig over egentlig. Mere det at et bundkort er så voldsomt meget dyrere, at der ingen mulighed er for at give lidt rabat (nordens største computershop, og så er de små 33% dyrere?), at levering ikke kan ske til døren og at afhentning koster.

Men jeg laver de her indlæg i håb om at komplett ser lyset, og ændrer sig lidt - havde det været en skod shop, så havde jeg ikke gidet bruge tid på det. Så det er kun fordi at jeg synes godt om komplett :)


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
06-01-2012 18:12:10
Svar/Indlæg:
2180/15
førhen fik jeg osse leveret ved døren men nu skal jeg selv hente på posthuset, ja det er sgu lidt træls når de er dyrer end flere af de andre at man så ikke lige kan få en levering med i prisen..


F!X
 
Overclocker
Tilføjet:
06-01-2012 18:13:31
Svar/Indlæg:
129/8
Har du skrevet din mening til Komplett og ikke kun her?

Jeg synes også man burde have mulighed for at betale de 15kr ekstra.

Afhentning bruger jeg dog i stedet, da postdk er tumper. 😛


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
06-01-2012 18:17:00
Svar/Indlæg:
2180/15
sidste jeg købte et kabinet ved komplett havde det fået kærligheden at føle af postnordic/postdk og det var gået istykker jeg betaler sgu fragt for at mine ting skal behandles ordentlig.
har en kammerat der osse lige har bestilt ny pc ved komplett og pakken var ikke til pænt brug(><)


Sandi.dk
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2012 18:18:01
Svar/Indlæg:
362/13
Det ER faktisk synd.
Jeg er holdt fuldstændig op med at handle hos komplett efter selvhenter politikken er kommet.
Det er slemt nok at vente 2-3 dage på varen 🙂
Demoshop er heller ikke hvad den har været.


SoundWave
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2012 18:26:01
Svar/Indlæg:
3011/103
Jeg er også begyndt at bruge Komplett mindre og mindre, men det er simpelthen fordi, at de på mange af de produkter jeg har købt ikke er konkurrencedygtige på prisen. Jeg kigger også på 2 produkter lige pt. som snart skal købes, og der er de næsten 20% dyrere end flere af de andre forhandlere.


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
06-01-2012 18:28:35
Svar/Indlæg:
2180/15
#9 Komplett har altid været lidt dyrer, men hvis serviceniveaet så også er derefter så er det i mine øjne ikke så slemt, men hvis de så begynder at falde af på den ting de længe har levet godt på ja så er det skidt-..


Sjakalen
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2012 18:35:16
Svar/Indlæg:
1978/216
Deres 39 kr i gebyr for en pakke over disken pisser også mig af!... da prisen næste svare til at man bruger postdk


SoundWave
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2012 18:37:56
Svar/Indlæg:
3011/103
#10
Lidt dyrere er ok, hvis god service. 20% dyrere er for meget for mig. I mit tilfælde kan jeg vælge at betale 1600 kroner ved flere andre forhandlere eller 1900 kroner hos Komplett. SÅ meget bedre service har de ikke end de andre.


martinta
 
Senior Skribent
Tilføjet:
06-01-2012 19:07:13
Svar/Indlæg:
2826/100

Det ER faktisk synd.
Jeg er holdt fuldstændig op med at handle hos komplett efter selvhenter politikken er kommet.
Det er slemt nok at vente 2-3 dage på varen 🙂
Demoshop er heller ikke hvad den har været.

Sandi.dk skrev d. 06-01-2012 18:18:01


Må nok indrømme jeg ikke har noget imod at vente 2-3 dage på en vare :) Dog handler jeg lige pt. ikke ved komplett efter den sidste oplevelse, der var åbenbart noget bøvl med deres lager, så et tastatur jeg havde bestilt (som var lagervare) var endnu ikke afsendt efter 1½ uge! og skrev man til dem kunne man ikke afbestille fordi status stod til "behandles" eller noget i den stil, efter en uge bestilte jeg den et andet sted og modtog den alligevel før det fra komplett :( det er altså lidt sørgeligt, men ellers har de normalt god service.


Swayde
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2012 19:24:09
Svar/Indlæg:
2246/14
sidst jeg havde fat i komplett tog det 8 !!! opkald og selv efter jeg havde fat i deres salgschef fik de ikke løst det. deres service er blevet lort, hvis jeg køber noget dér i fremtiden så bliver det kun ting der er vildt billige...
Jeg havde en rma på et gt 220, jeg sendte det ind ca d. 5/10-11, jeg har stadig ikke fået pengene.
Da jeg snakkede med dem igår fik jeg ikke så meget som en undskyldning for den "#¤% lange tid det har taget for en reklamation på en ting der ikke engang var 6 måneder gammel...


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Swayde d. 06-01-2012 19:28:03.


Djopti
 
Superbruger
Tilføjet:
06-01-2012 20:20:36
Svar/Indlæg:
468/64
Grunden til det koster penge for at afhente varen ved et af deres pick-up-points, er vel pga du betaler for fragt fra deres lager til PUP ?

Og der føler man sig sgu lidt snydt at betale så mange penge for at selv at hente det! 😉


noaim
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2012 21:04:30
Svar/Indlæg:
2155/123
Kan give folk ret i det er nedern at give 40 kroner for afhentning på deres pick up point ved et lille køb på et grafikkort måske, men alligevel hvis du bestiller tv, pc og anlæg så spare man sgu meget ved selv at afhente.

Deres support har jeg så ikke haft problmer med.. altid gode oplevelser.

At man skal afhente på posthuset gør sgu ikke mig noget, da jeg har fuldtids arbejde og alligevel ikke er hjemme når postbuddet kommer forbi klokken 9-10 stykker om formiddagen. at ejg så kan hente lige så snart jeg kommer hjem og ikke først dagen efter gør ikke mig noget tvært imod.

Deres priser er imo lidt høje ja, men syntes sgu ikke det er noget helt vildt. Skal siges jeg ikke kigger så meget på de andre forskellige internet sites hvor man kan købe HW


Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2012 21:35:55
Svar/Indlæg:
3385/80
#10 Jeg gi'r gerne lidt ekstra for en god service - fik jeg også før i tiden.

Stod og skulle bruge noget hardware hurtigt, og komplett var de eneste der havde det hele på lager - men desværre en del dyrere. Skrev straks til supporten, og 1 minut efter lå der et tilbud klar som endda var billigere end hvad andre kunne klare. Se dét var fed service, og det er derfor jeg er blevet hos dem så længe.


#18
hhh
 
Superbruger
Tilføjet:
06-01-2012 21:49:07
Svar/Indlæg:
25/0
Jeg har købt meget hos dem i gennem tiden, men det stoppede da jeg skulle havde en defekt harddisk..

Jeg fik en ny efter godt 2 måned og 4-5 opkald til deres support.

Jeg handler ikke der merer.


Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-01-2012 00:59:27
Svar/Indlæg:
3385/80
Rolig nu folkens! Vil bare gøre opmærksom på de ting jeg som forbruger føler kunne forbedres :)


Tha_noob
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-01-2012 01:14:40
Svar/Indlæg:
3854/175
Jeg har også altid købt alle mine ting hos komplett, og har netop samlet 2 computere til kammerarter, og jeg kan da huske da jeg købte var det altid 29,- for at få det til PUP og nu er det mindst 39,- og derudover er fragten til posthuset OGSÅ steget.. Men selvfølgelig, det er også noget som postdk styrer.
Men jeg synes de strammer den lidt efterhånden. Synes deres priser er ret langt ude faktisk. 1600,- for en i5 2500k og mindst 1899 for et 6950 2 GB som jo er på vej ud og bliver billigere. Hvis de ikke snart justere deres priser ned igen, så findes der altså andre sider, selvom jeg synes godt om komplett...
Dog har jeg aldrig rigtig haft fat i kundeservice fordi jeg ikke har haft noget, så det kan jeg ikke udtale mig om.

Men komplett, stram op nu, ellers risikere i at tabe mange kunder! 😐


Sjakalen
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-01-2012 09:04:10
Svar/Indlæg:
1978/216
#17 Hvor meget service kan du nå at få på de 2 min det tager at smide en vare over disken?? God service skal ikke koste ekstra, men burde være gratis fordi de ønsker at yde den Gode Service for deres kunder... men det er jo snart sådan alle steder i dagens danmark at god service er en by i rusland og et levn fra gamle dage

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Sjakalen d. 07-01-2012 09:07:40.


matt??
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-01-2012 09:53:18
Svar/Indlæg:
5600/32
Det at det fragten er blevet dyrere, selv til pick-up point, har jo nok noget at gøre med, at varerne skal helt fra Norge..

Men er enig i, at priserne ikke er hvad de har været.
Da jeg opgraderede systemet i december blev pengene lagt hos bj-trading og Proshop.


Nittenti
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-01-2012 11:20:48
Svar/Indlæg:
1495/34
#6

Har du bemærket i hvilken sektion denne tråd ligger ?

Det undrer mig at Komplett ingen kommentarer har, det er trods alt i deres egen sektion.


Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-01-2012 11:29:04
Svar/Indlæg:
3385/80
#23 Det er weekend :) Jeg er helt sikker på at de nok skal svare når de er på arbejde igen.


Swayde
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2012 16:22:52
Svar/Indlæg:
2246/14
nu er det ikke weekend længere 🙂


Shutdown
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2012 20:01:01
Svar/Indlæg:
8947/160
Jeg kan ikke genkende de negative ting der er skrevet, jo, deres demoshop er ikke fuld af supertilbud som førhen men det er så det eneste. Jeg har selv haft en rma på en skærm hos dem hvor det tog et stykke tid (over en mdr). Skærmen jeg afleverede var 100% fejlfri og den jeg har modtaget er fuld af små ridser i den sorte pianolak. De tilbød mig straks at jeg kunne sende den tilbage igen, men da jeg ikke orkede droppede jeg det og valgte at leve med de små ridser. Men både den lidt lange behandlingstid OG ridserne er jo ikke deres skyld, skærmen bliver nemlig ombyttet hos BenQ og ikke af komplett, men de lovede at give den videre at tingene ikke var 100% iorden. Så det er jo langt fra altid at komplett kan gøre noget ved en rma da det simpelthen ikke er i deres hænder.


Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-01-2012 23:15:52
Svar/Indlæg:
3385/80
Ser ikke ud til at Komplett har en mening om det.


#28
1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2012 04:59:31
Svar/Indlæg:
5750/124
Jeg mistænker, desværre, at deres service niveau er faldet samtidigt med at de har satset på at nå langt flere kunder (gennem TV-reklamer). Jeg har ikke handlet hos dem i længere tid, men da jeg handlede der kostede de ca. det samme som de andre forhandlere med et godt ry, og servicen var helt i orden. Jeg havde bestilt et HD3870 (PowerColor ref. design) hos dem og nogle RAM, men det HD3870 jeg fik var PowerColor PCS (ikke ref. køler), hvor jeg fik at vide at jeg kunne vælge at beholde det jeg havde fået (som kostede 150kr. mere end det bestilte) eller sende retur og få et andet 5 dage senere... Men jeg var blevet snydt af pestDK og fik derfor først mine varer en uge senere end forventet, så jeg sad med en computer der bare manglede et GFX og gad ikke vente længere 🙂

Men når nu at i mere eller mindre er enige om at komplett er dalende på "attraktivitets-o'meteret", hvem vinder så deres vej frem? 🙂


Komplett
 
Overclocker
Tilføjet:
16-01-2012 16:08:51
Svar/Indlæg:
57/0
Hej folkens,

Puha, der er godt nok skrevet mange ting her.

beklager jeg ikke har haft tid til at skrive før, men det har været en smule hektisk på kontoret på det sidste 🙂

Det er altid dejligt med feedback fra jer, da det gør at vi kan forbedre os og blive endnu bedre til det vi laver.

RMA: Med hensyn til RMA sager, kan vi kun beklage at det nogle gange kan tage lidt længere tid end planlagt. Vi oplever desværre et stigende antal RMA sager i perioder og i disse perioder vil der kunne opstå yderligere behandlingstid. Nogle gange skal produktet sendes videre til en servicepartner eller firmaets egen RMA afdeling og så er vi desværre nødt til at vente på deres afgørelse og deres RMA tider, før vi kan komme videre i sagen.

Priser: Markedet ændrer sig hele tiden og vi gør hvad vi kan, for at ligge fornuftigt i forhold til vores konkurrenter. Man kan ikke være billigst på hele sit sortiment hele tiden og vi vil hellere konkurrere på service, sådan at I ved I kan regne med os, når uheldet er ude. Der er ekstremt få procenter at hente på hardware nu til dags og mange sælger med tab, bare for at få kunderne ind i butikken. Det er meget svært at konkurrere med disse leverandører.

Levering: Da Post Danmark i sin tid besluttede at det skulle koste ekstra at få leveret med omdeling, må jeg indrømme at det kom lidt som en overraskelse. Vores system er desværre ikke gearet til at implementere disse ændringer fra dag til dag, da vi kører på en platform i både Danmark, Sverige og Norge og denne regel kun skulle gælde for Danmark. Vi arbejder på at tilbyde bedre fragtløsninger, men jeg kan desværre ikke sige med sikkerhed, hvornår dette er klart.

Endnu en gang, tak for jeres feedback 🙂


Fearless
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2012 17:05:25
Svar/Indlæg:
4536/104

#29 Tror eneligt problematikken mest er at for 1-3 år siden, lå i heller ikke altid bedst med prisen, men i havde langt bedrer knald tilbud på ting(hardware) + i havde ofte bedrer service end alle andre danske webshops, nu ligner det lidt at jeres service nivou er faldet, samt at i aldri har gode knaldtilbud/demoshops priser mere.

Og hvis i har, er der super langt i mellem dem.

Derudover hvis man så sammenligner jeres tilbud (nogle gange) så finder man moske samme varer til samme pris (som standart pris) ved en anden dansk webshop som jeres 10-40% rabat del har. Dette frustrere ret meget. og til sammen føler jeg + flere af mine venner at disse ting er med at at sørge for at vi neppe handler så meget ved jer i fremtiden. (med mindre der sker ændringer).


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Teresa d. 16-01-2012 21:42:54.


Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2012 20:38:10
Svar/Indlæg:
3385/80
#29 Tak for tilbagemeldingen!

Jeg forstår at i forsøger at have konkurrencedygtige priser, men 350kr. dyrere end konkurrenterne (33%!)?

Hvad med kritikken omkring priserne for at afhente hos jer?


Archilife
 
Overclocker
Tilføjet:
16-01-2012 22:05:24
Svar/Indlæg:
228/8
Jeg er lige flyttet til norge, og der slipper vi 60kr for at få lov til at afhente. Så føler man sig snydt - men sådan er norge hele vejen igennem 🤣


Komplett
 
Overclocker
Tilføjet:
19-01-2012 13:24:58
Svar/Indlæg:
57/0
Hej igen,

Jeg forstår at det kan være frustrerende at finde et produkt, hvor vi ligger betydeligt over konkurrenterne, men det er jo ikke et generelt problem. Vi forsøger at ligge fornuftigt i forhold til markedet og nogle gange kan det være at en pris ikke er blevet opdateret. Det kan også være at et andet firma kører en kampagne pris på et produkt, hvor de vælger at sælge det med tab, for at få folk ind i butikken og det er vi selvfølgelig ikke altid specielt interesseret i at følge. Nogle gange kan en af vores konkurrenter have lavet en speciel aftale på et bestemt produkt. Derfor har vi måske ikke altid mulighed for at følge dem ned i pris. Vi har også produkter hvor vores konkurrenter ikke har mulighed for at være med.

Prisen for at afhente i vores afhentningsbutik er desværre en nødvendighed, da vi hver nat fragter pakkerne fra Norge til Danmark og en sådan lastbil koster en del at have. Vi kunne godt fjerne alle fragtpriser og køre med fri fragt, ligesom nogle af vores konkurrenter, men det ville så bare betyde at kosten for transport ville blive lagt ud på produkterne i stedet for, for vi er jo nødt til at få dækket fragt priserne på den ene eller anden måde. 🙂

Vi har så til gengæld 45 dages returret på vores produkter, hvilket heller ikke er gratis, men som vi synes er en super service at tilbyde kunderne, sådan at hvis de fortryder deres køb, har de mulighed for at få pengene retur, så længe varerne er i ordentlig stand. Dette er ikke en service vores konkurrenter tilbyder. 😉


inside
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2012 13:46:45
Svar/Indlæg:
805/46
Synes komplett gør det godt, men de forhøjede priser kunne måske også hænge sammen med den store udgift de er begyndt at have til f.eks tv reklamer. Billigt er det i hvert fald ikke at have en kampagne kørende på tv2 i primetime.

Og så er det vel normal købmandstrick at man er billigere med nogle ting, og så tilgengæld dyere med andre. At det så nogen gange ikke falder til ens fordel med de varer man har valgt til sin order kan selvfølgelig være irriterende.


colombodk
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2012 13:58:32
Svar/Indlæg:
826/60
Det har altid irriteret mig at det skal koste penge at afhente i Kompletts butikker; det koster jo ikke noget at afhente varer i Føtex eller ved Proshop.

Og, ja, læg da bare fragtprisen for afhentning oven i vareprisen. Hvis proshop kan have to afhentningssteder uden afhentningsgebyr kan Komplett vel også?


mikam
 
Superbruger
Tilføjet:
01-03-2012 14:52:40
Svar/Indlæg:
873/25
Komplett har lige mistet en trofast kunde siden 2006 i mig. Da jeg glemte at afhente nogle varer, fik jeg en regning på næsten 400 kr.! Det er deres nye politik, som man kan læse med småt under betingelser. Så hvis man ikke får læst det, får man sig en slem overraskelse.
Jeg ville mene det ville være i orden at opkræve portoen som det koster Komplett at får varer sendt hertil fra Norge, men 400 kr.?? Det er langt ude at forfølge sine økonomiske interesser på den måde, og jeg skal ikke nyde noget at måtte betale det gebyr igen.
Bye, bye 🤡


Nittenti
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2012 15:03:20
Svar/Indlæg:
1495/34
#36

Er det fair at klandre Komplett for at du er glemsom ?


Swayde
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2012 15:10:17
Svar/Indlæg:
2246/14
#37 men 400 kr?! det er jo åndsvagt dyrt...


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2012 15:29:07
Svar/Indlæg:
7765/230

#37 men 400 kr?! det er jo åndsvagt dyrt...

Swayde skrev d. 01-03-2012 15:10:17

Muligt - men det er de betingelser man siger ja til, så kan ikke rigtig se problemet..
Afhent jeres bestillinger eller betal ved kasse 1.. :yes:


Tha_noob
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2012 16:17:14
Svar/Indlæg:
3854/175
#37 Det ser jeg ikke at han gør. Altså en fair pris havde jo været det det kostet at sende det tilbage til Norge. Hvad nu hvis man var blevet syg eller kidnappet?


freak_master
 
Redaktør
Tilføjet:
01-03-2012 16:30:27
Svar/Indlæg:
6368/477

#37 Det ser jeg ikke at han gør. Altså en fair pris havde jo været det det kostet at sende det tilbage til Norge. Hvad nu hvis man var blevet syg eller kidnappet?

Tha_noob :) skrev d. 01-03-2012 16:17:14


Hvis man er blevet syg er jeg sikker på at man kan skrive til Komplett om de ikke kan holde varene lidt længere inden de bliver sendt tilbage, eller man kan få en til at hente tingene for en.

Hvis man bliver kidnappet tror jeg man er ret ligeglad med at skulle betale 400kr. til Komplett, det ville jeg ihvertfald være.


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2012 16:33:52
Svar/Indlæg:
7765/230
#40
"eller kidnappet?"
Ja det sker da også næsten dagligt her i landet... Tror sgu du ser for mange film eller læser for mange tegneserier... 😛 🤣 🤣
#41
Det er nemlig rigtig, behøver bare sende komplett en mail og de holder på tingene ifg. hvad man nu aftaler...selv været der.. :yes:


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 01-03-2012 16:36:50.


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
01-03-2012 16:35:43
Svar/Indlæg:
14079/622
😲 😲 🤣 😛


Shutdown
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2012 17:22:28
Svar/Indlæg:
8947/160
Har også fået udskudt afhentning i flere omgange blot med et venligt opkald. Jeg syntes mange herinde går i små sko. At kritisere for et 2gb 6950 til 1899 kr fordi det er for dyrt holder ikke, det er alm pris for mange af modellerne, og at det er en vare der er på vej ud har ALDRIG gjort tingene billigere, tværtimod. Men hvis man kun har erfaring fra et par enkelte køb ved man vel ikke bedre.. 😳


Nittenti
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2012 18:59:06
Svar/Indlæg:
1495/34
#40

Hvis du ikke ved hvad klandre betyder, så lad mig formulere det anderledes -

Er det fair at straffe Komplet bare fordi man er glemsom/doven ?

Vel er det ej! Som kaninen skriver, så kan man spare 400 kr ved at ringe til dem 🤣