Istedet for at tage sådan noget gaming halløj, så vælg et "rigtigt" headset istedet, langt mere og bedre lyd, foreksempel fra grado, beyerdynamic, denon osv osv...
Denon ah-d2000 kan fås til cirka 2000kr hos amazon.co.uk og tror det var 1400kr hos amazon.de
ellers ville jeg lede efter noget omkring de 1000kr foreksempel ultrasone hfi 580, Grado SR80i til 1045 hos headaudio.dk.
Ellers meld dig ind hos hoved-fi.dk og tag en snak med brian derinde, han ejer odysseaudio, han kan nok hjælpe dig rigtigt langt på vej uden problemer.
Ellers har komplett beyerdynamic dt770 pro 80 ohms til 1400kr.... så er det svært at finde noget som er bedre i den prisklasse og et par store hundrede kroner op til dit forbrug...
Prøv nu at læs hvad jeg skriver endnu engang mester før du tager en kedlig tone overfor nogle som egentligt giver dig et rigtigt godt råd, opret dig nu som bruger på hoved-fi.dk og snak med brian om køb af headset, er ikke for sjovt jeg foreslår det da han tilbød mig 20% rabat på en burson ha-160d Amp/DAC og jeg også købte mit dt770 igennem ham...
Flere af de headsets jeg nævner er desuden multimedie drivere, hvis det var hifi ville spektrummet være langt mere linært og det finder du nok ikke til under 2500kr tilnærmelsesvis...
Men hvis du vil sidde med et pap-headset fordi du vil betale til en stor producent kan sætte sit navn på og alligevel købe drivere hos de producenter jeg nævner og sælge dem til overpris, be my guest...
Her ville mit sats være istedet for at købe alt hvad du nævner; http://www.theheadphonecompany...
Da jeg har haft begge headset, så vil jeg helt klart råde dig til at købe Razer! Lyden i 7H er okay,men det går bare så let i stykker, tabte mit på gulvet og efter det virkede det den ene ørebøf ikke mere :no: .. Så ud af de 2 du har fundet frem til så helt klart Razer :yes: Bassen er også bedre i Razers 🤡
det er ikke god holdbarhed kan jeg fortælle dig. mit 5hv2 var også ligeså ringe kvalitet tror vare ikke steelseries har været så gode ved deres headsets. Skla sige jeg behandler mit hardware okay og ikke mushandler det, kun mus 🙂
Men syntes sgu det corsair vengeance 1300 headset du kan få for 550 kroner på komplett klare det godt. det er hverken facit eller noget men det virker. dog kan jeg ikke rigtigt sige noget om holdbareheden da jeg kun har haft det i max 5 dage, dog virker det okay kvali
har selv Razer Carcharias :) Fantastisk headset, og holder ganske udemærket. Sidder godt på hovedet, og sidder tit med mit på, selvom der ikke er musik eller noget andet kørende:P