Vil gerne have flashet mine to GTX 580'ere, så jeg kan give dem noget mere volt. Jeg har fulgt en guide, og kigget flere steder på nettet, men den kommer frem med en fejl når jeg vil køre programmet. Den siger, at jeg ikke kan køre det i DOS mode, hvilket ikke rigtigt giver nogen mening, når jeg har gjort præcist som i guiden... 😕
#1 Skulle mene jeg har pakket dem ud så meget som muligt. Downloadede dem som .zip mappe, som jeg så pakkede ud. Deri lå tre filer, som jeg så har lagt over på USB pinden. 🙂
Husk at lave den format som en systemdisk og brug de nye win98 filer. Dvs du skal ikke selv flytte på nogen win98 filer, det er klaret via det HP program 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Cocio21 d. 08-01-2012 19:36:51.
Moderator
Tilføjet: 08-01-2012 19:54:38
Svar/Indlæg:
4983/48
Nemlig 🙂
Nå men kan se der faktisk er lavet en windows flasher, og det er sikkert den du har fået fat i siden den ikke virker under ren DOS (siger jo sig selv 😛 )
Enten skal du finde en nyere NV flash pakke, og hive dos filerne ud selv, eller prøve med flasheren i windows 🙂
Jeg kigger også lige engang, for kan se at Mvktech ikke har noget nyere end fra 2009 😛
Nu har jeg flashed mit 580GTX efter meget lang tid søgen og gøren. Men det virker, så nu mangler jeg bare en "rom" samling af bioser, dem jeg kan finde er "bin" filer og jeg kan ikke convertere dem, mærkeligt.
#15 Nu har jeg prøvet med de filer du linkede til,og nu siger den, at min bios skal være en ".rom", men det er den allerede, den hedder oc.rom, og har lavet den med NiBiTor.
"CWSDPMI.exe" "nvflash" "bios.rom" "notepad" SKAL gøres sådan: Click File then Save As .. type in File name Autoexec.bat save as Text Documents. Save it on the bootable USB that you prepared and with the bios already on it
Now you have a blank document saved on the bootable USB disk but we need to edit in a line in this "autoexec.bat file. Open it and:
In the document type:C:\nvflash bios.rom
I dos skal du evt skrive "nvflash --protectoff", hvis den brokker sig i Firmware Vendor ikke passer sammen. Derefter kan du flashe GFX Card, nvflash -4 -5 -6 bios.rom. HUSK nu det er på EGET ansvar!!!
Nå men jeg har flashed mit GFX igen til EVGA's Superclocket version som er 900-1050-1800!. UDEN Fejl og ½ times spil og benchmarking. Mit Kabinet er HAF X og det ser ud til at jeg må holde her, da mit airflow i kab. ikke kan køle mere. (84 G. C.) på GFX,