Hmmm, to dage med upåklagelig performance - men så... nu er siger den ikke længere "begrænset eller ingen forbindelse", men derimod at der slet ikke er tilsluttet noget LAN-kabel, selvom det ikke er tilfældet (jeg har prøvet med flere forskellige kabler). Umiddelbart inden dette opstod oplevede jeg en spontan genstart i forbindelse med afvikling af en video-fil - da den startede op igen fik jeg denne nye fejlmeddelelse.
Det skal måske siges at jeg, siden jeg samlede computeren i sommeren 2009, af og til har oplevet at PC-speakeren laver en konstant hyletone, indtil jeg genstarter. Den dukker op ud af det blå og det sker måske en gang om måneden - nogle gange går der længere tid imellem, andre gange kortere. Der er ingen konsekvenser af hyletonen; der kommer ingen fejlmeddelelser eller andre symptomer på at noget er galt, tonen er bare irriterende at høre på 🙂
Jeg har et motherboard (MSI G65 790GX) med onboard grafik og netkort. Jeg tænker at afviklingen af en videofil, der resulterer i at computeren genstarter, måske kan tilskrives fejl i onboard-grafikken. Eftersom det fejlende netkortet er en del af samme hardware-enhed - og at man godt kunne tilskrive den omtalte hyletone til motherboardet, tænker jeg at det måske er en hardwarefejl på motherboardet der giver mig alle tre fejl? Måske har der været fejl på motherboardet fra start af, som nu er eskaleret?
Hvad tror I? Ville det give mening at lave "ipconfig /all", når nu situationen har ændret sig?